שתף, , גוגל פלוס, פינטרסט,

Posted in:

הטיפים שיעזרו לכם לבנות דף מכירה מוצלח עם חשבונית ירוקה

דפי המכירה החדשים של חשבונית ירוקה הם הפתרון המושלם לכל מי שרוצה להציג ולמכור אונליין מוצר או שירות.
הם קלים לתפעול, נראים מעולה ולא מצריכים ידע מוקדם או עזרה של איש מקצוע.
באזור דפי המכירה בפרופיל האישי שלכם, תוכלו לעצב לכם דף מקצועי, שיתאים בדיוק לעסק שלכם, לשווק ולמכור דרכו בקלות.
בנוסף, תוכלו לעקוב אחרי ההזמנות שמגיעות ולטפל בהן, ואם תרצו, תמיד תוכלו לעצב מחדש את הדף לכל מוצר אחר שתרצו למכור באותו הרגע.

ואם אפשר לעשות את זה יותר פשוט מפשוט – אז למה לא? כדי שתוכלו לבנות דף מכירה מצויין, כזה שיעיף את העסק שלכם קדימה,
ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים במיוחד. אמרנו פשוט? חילקנו את הטיפים לפי קטגוריות כדי שתוכלו להתמקד בקלות. בהצלחה!

דפי מכירה של חשבונית ירוקה מתחילים עכשיו

עיצוב הדף
או: איך עשיתם כל כך יפה?

אפשרויות העיצוב שבדף נבחרו במיוחד כך שאי אפשר לטעות איתן 🙂
תוכלו לבחור את פלטת הצבעים המתאימה לכם ולסדר את הבלוקים (הפסקאות, התמונות הסרטונים וכו׳) לפי כל צורך שלכם ולפי האובייקטים שתרצו להדגיש. 

נסו להיות כמה שיותר נאמנים לצבעי המותג שלכם, גם אם בפלטות הצבעים אין את הגוונים המדויקים לצבעים שלכם. כדאי לבחור את הצבעים שהכי מזכירים את המיתוג של העסק. אתם מכירים את המותג שלכם ואת מה שהוא משדר וכדאי להישאר עם הקו העיצובי שלו בשביל לשמור על המיתוג.

עיצוב אמור לתמוך בתוכן. ריבוי תמונות והמון צבעים זה נחמד, אבל שימו לב שהם לא משתלטים על המסר שאתם רוצים להעביר.

כדי מאוד לשים לב ולוודא שהטקסט שכתבתם נראה בבירור על הצבע או התמונה שבחרתם לרקע, או במילים אחרות, שימו דגש על נגישות וקלות הקריאה של הטקסט.

היררכיה טקסטואלית: חשבו על המסרים אותם תרצו להדגיש בשביל למכור את המוצר שלכם. תוכלו להשתמש בטקסט מודגש או בכותרות
(רמז – תתרכזו במה שהכי חשוב לכם להגיד וכמובן, בהנעה לפעולה של הלקוח הפוטנציאלי).

סדר הבלוקים: אנשים ישארו בדף המכירה שלכם אם הדבר הראשון שהם רואים בעמוד שלכם מעניין אותם ומגרה את עיניהם. בחרו עיצוב ותוכן שמוכרים מהרגע הראשון, נאמנים למה שאתם רוצים לשדר ולמה שאתם מעוניינים למכור – כדי שתוכלו להוביל את הלקוחות אל עבר כפתור הרכישה.

תמונות אווירה זה מעולה, אבל בינינו, תמונות איכותיות של המוצר שלכם תמיד ימכרו טוב יותר. השקיעו ביום צילומים אחד טוב עם צלם מקצועי ותודו לנו אחר כך 🙂

קופי
או: לבחור את המילים והמסר המדויקים לכם

הטקסטים בהם תשתמשו בדף המכירה יספרו גם על המוצר או העסק שלכם, וגם על מי שאתם. מעבר לפירוט טכני על המוצר או השירות שלכם, הם יעזרו ליצור חיבור עם הלקוחות הפוטנציאלים, ולמעשה יספרו את הסיפור של העסק שלכם.

דברו אל הקהל שלכם בגובה העיניים, בהתאם לאופי הקהל שלכם. אתם רוצים שהוא ירגיש חיבור אליכם ואל המוצר, ולייצר קרבה שתניע אותו לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

נסו להיות תמציתיים וענייניים ככל הניתן ונסו להישאר ממוקדים. עודף מידע עליכם, על העסק או על המוצר שלכם יכול לעייף. מנגד, נסו לתת את כל הפרטים החשובים כדי לייצר שקיפות מירבית.

אם זה מתאים בגזרה בה אתם פועלים, הומור הוא נהדר, רק חשוב לשמור על מינון נכון כדי לא להיתפס כלא רציניים. 

שימו לב לשגיאות כתיב, סימני פיסוק ושפה תקינה, כדי לשדר מקצועיות ואמינות.

הניעו לפעולה – רכישה, השארת פרטים, יצירת קשר, מעבר לעמוד חיצוני (רשתות חברתיות) וכו׳, בהתאם לצורך והמטרות שלכם. 

אל תהיו אגרסיביים ומכירתיים מדי, ומצד שני אל תקטינו את המוצר שלכם. אתם מאמינים בו וחושבים שהוא יעיל ללקוח שלכם.

כלים לקידום
או: מגיעים לאן שחשוב

באזור ההגדרות של דף המכירה שלכם מחכים לכם כלים מגוונים לצורך קידום דף המכירה שלכם. אל תפספסו אותם, הם יעזרו לכם להפיץ את הדף ולהגיע לקהל נוסף ומדויק לכם.

דף המכירה הוא מי שתרצו שהוא יהיה. יש לו לינק ייחודי משלו ואפשר (אפילו כדאי) לפרסם אותו בכל מקום שתבחרו, כי מהו דף מכירה בלי אורחים שמגיעים ים לבקר בו? 🙂

בהמשך לסעיף הקודם, חשבו על דף המכירה שלכם כמו על אתר המכירות שלכם, כי בתכלס, זה מה שהוא. שתפו אותו והטמיעו קישור קבוע אליו בפרופילי הפייסבוק ובאינסטגרם שלכם (אפשר גם עם לינק בסטורי), בוואטסאפ העסקי שלכם, ובכל מדיה דיגיטלית בה מתאפשר לכם לעשות זאת, כדי שיהיה בולט ולקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע אליו בקלות.

אפשר להטמיע פיקסל פייסבוק, אנליטיקס ותג מנג׳ר ולדעת בקלות כמה אנשים ביקרו בדף המכירה שלכם. אם תרצו ניתוחים מורכבים יותר על מכירות ופעולות נוספות תצטרכו סיוע של איש מקצוע המתמחה במדידה באונליין.

מקדו את דף המכירה על פי המטרה שלכם ואל תתפזרו. אם המטרה היא למכור ישירות מהדף – אל תדחפו את הגולשים לצ׳אט בוואטסאפ,טלפון או השארת פרטים, אלא התמקדו בהנעה לפעולת הרכישה. נסו להגדיר מטרה אחת מרכזית וברורה בכל דף שאתם יוצרים.

סליקה
או: למכור אונליין ולקבל כסף מלקוחות

כן, אנחנו יודעים. סליקה היא החלק היותר טכני והפחות זורם בכל התהליך הזה (שהוא כיף למדי), ולכן אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר.
את דפי המכירה של חשבונית ירוקה אפשר לחבר בקלות לשירותי סליקה של משולם, מקס עסקים או ישראכרט – בהתאם לצרכים של העסק שלכם, לסוגי הכרטיסים שתרצו לחייב, ולפרמטרים נוספים שרלוונטים עבורכם ומשתנים בין החברות השונות.
את תהליך החיבור אפשר לבצע בקלות מעמוד המרקט, בחשבון שלכם, שם מחכה לכם כל המידע הנדרש כדי שתוכלו לבחור את =חברת הסליקה המועדפת עליכם, ולהתחיל את תהליך החיבור. לאחר שהשלמתם את השלב הראשון בתהליך, חברת הסליקה תיצור איתכם קשר להשלמת פרטים או מסמכים רצויים, ותוך מספר ימים (תלוי בחברה בה בחרתם) כבר תוכלו לקבל אשראי מלקוחות בקלות ובמגוון דרכים (לא רק דרך דף המכירה שבניתם).

מתלבטים בנוגע לחברת הסליקה המתאימה לכם? לא בטוחים האם אתם בכלל זקוקים זקוקים לסליקה? אל תשמרו בבטן, דברו איתנו ואנחנו נשמח לתאם לכם שיחה עם נציג הסליקה המתמחה שלנו, שיפרט לכם בהרחבה על כל האופציות העומדות לרשותכם ויסייע לכם לבחור את המסלול המתאים לעסק שלכם.

בשביל לקצר תהליכים, כדאי להכין את המסמכים המתאימים מראש, כך שכל מה שנותר יהיה לעשות הוא לשלוח אותם לחברת הסליקה. חברות סליקה שונות ידרשו אישורים שונים, בהתאם לסוג העוסק שלכם. המסמכים אותם ייתכן ותידרשו להציג: צילום תעודת זהות, אישור ניהול חשבון/צ׳ק, תעודת עוסק מורשה.
עבור חברות בע״מ ייתכן ותזדקקו לפרוטקול של מורשה חתימה, תעודת התאגדות ואישור ניהול תקין. 

מתחילים כאן.

אחרי שלב הדיבורים, מגיע שלב המעשים! הטיפים ששיתפנו אתכם כאן הם הבסיס, ואנחנו בטוחים שכעת לא תתקשו לבנות דף מכירה מהמם (וגם ריווחי). 

עוד הסברים ודוגמאות של דפי מכירה, מחכים לכם כאן.

וכמובן, לכל שאלה ובכל עניין – צוות התמיכה האנושי שלנו ישמח לעזור.
כתבו לנו: support@greeeninvoice.co.il
או בצ׳אט שבאתר 🙂

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments