בין אם אתם מנכ"לים של תאגיד מצליח או שענים עצמאיים שעובדים בסלון, קשה להתעלם היום מאפשרויות השיווק הזמינות שמציע פייסבוק. מצד אחד זה נשמע הכי מפתה בעולם כי זה זמין ונוח וכולם (בערך) שם, ומצד שני זה עולם מסובך שדורש כסף ולא בטוח שיענה על הדרישות שלכם.

כל השינויים שפייסבוק עושה באופן קבוע והקורסים שמציעים פתרונות – לעיתים סותרים – מקשים את היכולת שלנו לעקוב ולהתמודד עם ניהול העמוד. גם העלייה בכמות המפרסמים, מול קהל היעד שנשאר פחות או יותר זהה בכמות, והגענו למסקנה – שקשה יותר לפרסם היום בפייסבוק. הרבה חושבים שהפתרון הוא קידום ממומן, אבל האמת שקידום ממומן לא עובד לכל עסק, ובמיוחד לעסקים קטנים מכמה סיבות:
-
כשמדובר בדף עם מעט עוקבים ומעט פעילות, הקידום אולי יעלה את מספר הלייקים בדף, אבל לא את רמת המעורבות בו.
-
קמפיינים קצרים מבוססי פוסטים למשל – למעט אם מדובר במבצע או באירוע, יביאו לפיק נקודתי בדף ולאחריו לירידה משמעותית.
-
יש צורך בסכומים גדולים יחסית על מנת להגיע לקהל יעד הממוקד שטירגטנו.
אהלן, תודה על המאמר המעניין, יש לי מה להגיב אבל החיבור לאימייל וגם הקישור לאתר שלכם (בתחתית המאמר) לא עובדים 🙁 חבל… אנא פנו אליי במייל.
תכנים מעולים. תודה