מדוע אין לכם מענה טלפוני?

תפיסת המערכת לגבי שירות התמיכה

שירות התמיכה שלנו מתבצע דרך המייל והודעות בפייסבוק משלוש סיבות מרכזיות:

1. שירות טלפוני הוא יקר מטבעו ולא יאפשר לנו להציע לכם מערכת מתקדמת וזמן המתנה של דקות ספורות, וכל זה במחיר תחרותי.

2. שליחת לינקים - מרבית נושאי התמיכה שלנו נוגעים לפעולות בממשק, אז בוודאי שיש עדיפות לשליחת לינק שמסביר ומראה את מיקום הכפתורים ומהם השלבים הנכונים.

3. שקיפות ותיעוד - שירות במייל מאפשר לשני הצדדים לעקוב ולתעד את ההתכתבויות. זה שקוף והוגן יותר לכולם.

 

אנחנו רואים יום יום שמענה במייל מוכיח את עצמו כמהיר, יעיל ובהיר יותר ומאפשר לנו להוזיל עבורכם עלויות.

 

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.