איך אפשר לשלוח את כל החשבוניות אוטומטית למייל של לקוח מסויים?

שליחת חשבוניות ללקוח שלכם באופן אוטומטי

כל המסמכים שאתם מפיקים במערכת יכולים להישלח אוטומטית למייל של הלקוח שלכם. אתם יכולים לבחור מאיזו כתובת מייל יישלחו כל המסמכים (כתובת המייל של החשבון או כתובת המייל של העסק שלכם. ראו הסבר כאן).

כדי להגדיר שליחה אוטומטית של המסמכים ללקוחות שלכם, היכנסו לעמוד לקוחות, אתרו את הלקוח הרצוי והיכנסו לכרטיס הלקוח ע״י לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה כפתור העט הכתום. בכרטיס הלקוח היכנסו ללשונית פרטי התקשרות, הזינו את האימייל/ים של הלקוח (עד 3 כתובות מייל) וסמנו את התיבה המופיעה מתחת לשדה זה. מעתה ואילך כל המסמכים שתפיקו יישלחו אוטומטית לאימייל שהזנתם. הלקוח יקבל מאיתנו במייל קישור להורדת המסמך שהפקתם עבורו וכך תוכל המערכת לתעד את המועד בו הלקוח הוריד את המסמך למחשב.

שדה הזנת כתובות המייל ותיבת השליחה האוטומטית בלשונית פרטי ההתקשרות בכרטיס הלקוח

 

בזמן הפקת מסמך, תוכלו לבטל את השליחה האוטומטית של המסמך לחלק או כל כתובות המייל של הלקוח על-ידי הסרת הכתובת באיקס שמופיע משמאלה.

הסרת כתובת המייל לשליחה ללקוח מתוך יצירת מסמך

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.