איך להוסיף תגיות ולנהל אותן במערכת?

ניהול תגיות במערכת

תגיות מאפשרות ליצור קבוצות בעלות מכנה משותף על מנת לפלח נתונים לפי קריטריונים אישיים.

שימו לב! כרגע ניתן ליצור תגיות עבור לקוחות בלבד.

ניהול תגיות מתאפשר דרך עמוד הגדרות > התאמה אישית > תגיות. בעמוד זה ניתן לערוך תגיות קיימות ע״י לחיצה על כפתור העריכה שלהן כפתור העט הכתום, למחוק תגיות ע״י לחיצה על כפתור המחיקה כפתור המחיקה  ולהוסיף תגיות חדשות ע״י לחיצה על הכפתור ״הוספת תגית חדשה״.

כפתורי עריכה, מחיקה והוספת תגיות בעמוד הגדרות > התאמה אישית > תגיות

יצירת תגיות מתאפשרת גם בעמודים של הנתונים אותם ניתן לתייג במערכת (כרגע זמין רק עבור לקוחות).

 

יצירת תגיות בכרטיס לקוח

היכנסו ללשונית ״פרטים כלליים״ בכרטיס הלקוח והזינו תגית בשדה התחתון. תוכלו להזין תגית שכבר קיימת או להוסיף תגית חדשה. ניתן להזין עד 3 תגיות לכל לקוח.

הוספת תגיות בכרטיס לקוח בלשונית פרטים כלליים

 

את הפילוח לפי תגיות תוכלו לבצע בעמוד חיפוש לקוחות ע״י הוספת התגיות הרצויות באיזור החיפוש.

סינון לקוחות לפי תגיות דרך חלונית החיפוש בעמוד לקוחות

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.