איך להוסיף תגיות ולנהל אותן במערכת?
ניהול תגיות במערכת
תגיות מאפשרות ליצור קבוצות בעלות מכנה משותף על מנת לפלח נתונים לפי קריטריונים אישיים.
שימו לב! כרגע ניתן ליצור תגיות עבור לקוחות וספקים בלבד.
ניהול תגיות מתאפשר דרך עמוד הגדרות > התאמה אישית > תגיות. בעמוד זה ניתן לערוך תגיות קיימות על-ידי לחיצה על כפתור העריכה שלהן , למחוק תגיות ע״י לחיצה על כפתור המחיקה
ולהוסיף תגיות חדשות על-ידי לחיצה על הכפתור ״הוספת תגית חדשה״.
יצירת תגיות מתאפשרת גם בעמודים של הנתונים אותם ניתן לתייג במערכת (כרגע זמין רק עבור לקוחות).
יצירת תגיות בכרטיס לקוח
היכנסו ללשונית ״פרטים כלליים״ בכרטיס הלקוח והזינו תגית בשדה התחתון. תוכלו להזין תגית שכבר קיימת או להוסיף תגית חדשה. ניתן להזין עד 3 תגיות לכל לקוח.
את הפילוח לפי תגיות תוכלו לבצע בעמוד חיפוש לקוחות ע״י הוספת התגיות הרצויות באיזור החיפוש.