לא קיבלתי מייל להפעלת חשבון לאחר ההרשמה לאתר

מה עושים כאשר לא מצליחים להפעיל את החשבון במערכת חשבונית ירוקה?

עם סיום ההרשמה למערכת, תשלח אליכם הודעה אוטומטית לכתובת המייל איתה נרשמתם באתר.


בדיקה זו מאפשרת לנו לוודא שהמייל תקין ויש לכם גישה אליו. לעתים ההודעה המכילה את הקישור להפעלת החשבון עלולה להגיע לתיבת הספאם או דואר הזבל בחשבון המייל שלכם.
בדקו תיבה זו ואם לא נמצאה בה ההודעה מאיתנו:  נסו לבצע כניסה מחדש עם המייל והסיסמה שלכם. משם תונחו כיצד לקבל את מייל ההרשמה שוב.

אם עדיין לא קיבלתם מייל ייתכן ושגיתם בהקלדת הכתובת שבחרתם. צרו איתנו קשר באמצעות טופס הפניה לשירות הלקוחות ונשמח לסייע לכם בפתרון הבעיה.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.