איך להפוך לקוח ל״לא פעיל״ ולהיפך?

שינוי סטטוס כרטיס לקוח ללקוח לא פעיל או ללקוח פעיל

אם שמרתם לקוח בעבר ואין לכם יותר קשר עסקי איתו או שאין לכם צורך שיופיע ברשימת הלקוחות הפעילים של העסק, יש באפשרותכם לשנות את הגדרת מצב הפעילות שלו ל׳לא פעיל׳.

היכנסו לכרטיס הלקוח דרך עמוד לקוחות, על-ידי לחיצה על שם הלקוח, או דרך כפתור העריכה כפתור העט הכתום המופיע בשורת הלקוח.

כניסה לכרטיס לקוח דרך עמוד לקוחות באמצעות כפתור העריכה

 

בכרטיס הלקוח יש להיכנס ללשונית ׳פרטים כלליים׳, ללחוץ על הכפתור ׳מצב פעילות׳ (כך שהוא יהפוך מירוק לאפור) וללחוץ על כפתור העדכון.

עדכון ססטוס לקוח ללא פעיל באמצעות כפתור מצב פעילות בכרטיס הלקוח בלשונית פרטים כלליים

 

כעת הלקוח מוגדר כ׳לא פעיל׳. תוכלו לאתר אותו דרך עמוד לקוחות, על-ידי סינון לקוחות לא פעילים באיזור החיפוש שבצד ימין של המסך. אם איזור החיפוש אינו פתוח לכם, לחצו על סמל החיפוש  בתפריט העזר שבצד ימין. באיזור החיפוש יש לסמן את האפשרות 'רק לקוחות לא פעילים' בחלק של סטטוס לקוח.

סינון לקוחות לא פעילים בעמוד לקוחות

תוכלו להחזיר את הלקוח למצב פעיל על-ידי ביצוע הפעולה ההפוכה. היכנסו לכרטיס הלקוח ובלשונית ׳פרטים כלליים׳ לחצו על הכפתור ׳מצב פעילות׳ כך שיהפוך מאפור לירוק, לבסוף לחצו על כפתור העדכון.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.