איך להגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים ללקוח?

הגדרת ברירת מחדל לשליחה אוטומטית של חשבוניות ללקוח

ראשית יש להיכנס לכרטיס הלקוח. ניתן לאתר את הלקוח השמור דרך עמוד לקוחות ולהיכנס לכרטיס הלקוח ע״י לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה כפתור העט הכתום

חלונית חיפוש לקוח בעמוד הלקוחות וכפתור הכניסה לכרטיס הלקוח

 

הזינו את כתובות המייל של הלקוח (ניתן להזין עד 3 כתובות מייל), סמנו את התיבה ״שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי״ ולחצו על כפתור העדכון.

לשונית פרטי ההתקשרות בכרטיס לקוח והגדרת שליחה אוטומטית

 

בזמן הפקת מסמך, תוכלו לבטל את השליחה האוטומטית של המסמך לחלק או כל כתובות המייל של הלקוח ע"י הסרת הסימון בתיבה המתאימה:

הופעת כתובת המייל השמורה ואפשרות הסרתה בעת יצירת מסמך

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.