איך להגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים ללקוח?
הגדרת ברירת מחדל לשליחה אוטומטית של חשבוניות ללקוח
ראשית יש להיכנס לכרטיס הלקוח. ניתן לאתר את הלקוח השמור דרך עמוד לקוחות ולהיכנס לכרטיס הלקוח ע״י לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה
הזינו את כתובות המייל של הלקוח (ניתן להזין עד 3 כתובות מייל), סמנו את התיבה ״שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי״ ולחצו על כפתור העדכון.
בזמן הפקת מסמך, תוכלו לבטל את השליחה האוטומטית של המסמך לחלק או כל כתובות המייל של הלקוח ע"י הסרת הסימון בתיבה המתאימה: