איך לאחד לקוחות כפולים במערכת?

איחוד כרטיסי לקוחות כפולים

ניתן לאחד בין שני כרטיסי לקוחות השמורים בעסק במערכת. ראשית יש להחליט איזה כרטיס לקוח יהיה הראשי ואיזה כרטיס יימחק והמסמכים בו יועברו לכרטיס הלקוח הראשי.

שימו לב! פעולת איחוד כרטיסי הלקוח היא בלתי הפיכה ולכן יש לבצע אותה עם תשומת לב מירבית, רק לאחר שאתם בטוחים שאתם רוצים לבצע את האיחוד.

 

בתחילה עליכם להגדיר את כרטיס הלקוח המשני כ׳לא פעיל׳, זה הכרטיס שיימחק ומסמכיו יועברו לכרטיס הלקוח הראשי.

את כרטיס הלקוח המשני תוכלו לאתר בעמוד לקוחות ולהיכנס לכרטיס הלקוח על-ידי לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה כפתור העט הכתום. בתוך הכרטיס יש לעבור ללשונית ׳פרטים כלליים׳, ללחוץ על כפתור מצב הפעילות כך שיכבה (יהפוך ל׳לא פעיל׳) וללחוץ על כפתור העדכון.

עדכון מצב פעילות בלשונית פרטים כלליים בכרטיס לקוח

 

לאחר מכן יש להיכנס לכרטיס הלקוח הראשי - זה שאליו יאוחדו כל הפרטים הרלוונטיים המופיעים בשני כרטיסי הלקוחות וללחוץ על כפתור איחוד הלקוחות כפתור איחוד לקוחות

כפתור איחוד לקוחות בכרטיס הלקוח

בחלונית שתפתח עליכם להזין את שם הלקוח שהפכתם קודם לכן למצב ׳לא פעיל׳. בלחיצה על שדה שם הלקוח, המערכת תציע לכם את כל הלקוחות שהגדרתם כלא פעילים.
לאחר שבחרתם בלקוח לחצו על הכפתור ׳לאיחוד הלקוחות׳ וכרטיס הלקוח הלא פעיל יאוחד לתוך כרטיס הלקוח הראשי.

חלונית הזנת שם הלקוח הלא פעיל וכפתור איחוד לקוחות

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.