איך להגדיר לקוח חדש במערכת?
הוספת לקוח חדש לרשימת הלקוחות
קיימות שתי דרכים להוסיף לקוח חדש למאגר הלקוחות של העסק.
אפשרות 1: הוספת לקוח חדש דרך עמוד לקוחות
היכנסו לתפריט לקוחות ולחצו על כפתור הפלוס הירוק
מלאו את הפרטים הראשוניים של הלקוח: חובה למלא את השדה של שם הלקוח, את שאר השדות תוכלו למלא כרצונכם.
לאחר שמירת הפרטים הראשוניים, יפתח לכם כרטיס הלקוח ותוכלו במידת הצורך להשלים פרטים נוספים ללקוח זה, בלשוניות השונות בכרטיס הלקוח.
שמירת פרטי כרטיס אשראי של לקוח ניתן לבצע דרך תפריט מכירות > כרטיסי אשראי שמורים, להסבר המלא לחצו כאן
אפשרות 2: הוספת לקוח בזמן הפקת מסמך חדש
ניתן ליצור כרטיס לקוח חדש בזמן הפקת מסמך חדש עבורו. יש לבחור באפשרות "לקוח שאינו רשום", להזין את שם הלקוח ולסמן את התיבה "הוסיפו לקוח זה לרשימת הלקוחות הקבועים". כל הנתונים הנוספים שתזינו (מספר העסק, כתובת המייל של הלקוח ומספר הטלפון שלו) ישמרו גם כן בכרטיס הלקוח.
כרטיס לקוח - מבט כללי:
העמוד הראשי שבכרטיס הלקוח מציג את כל המסמכים שהופקו ללקוח זה. בכרטיס לקוח אפשר להגדיר ולעדכן את פרטי הלקוח בלשוניות השונות, לראות סה"כ תקבולים, הכנסות ויתרה של הלקוח וגם להפיק מסמך עבור לקוח זה.
פרטים כלליים: הפרטים שמולאו ביצירת הלקוח. ניתנים לשינוי דרך עמוד זה.
פרטי התקשרות: אפשר להגדיר את איש הקשר, כתובות אימייל ומספרי טלפון. בשדה של כתובת המייל ניתן להזין עד 3 כתובות.
על-ידי סימון התיבה ׳שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי׳, תוכלו להגדיר שליחה אוטומטית של מייל לכתובות המייל שהזנתם, אחרי הפקת המסמכים עבור הלקוח.
נתונים חשבונאיים: בין יתר הנתונים, ניתן להגדיר כאן את מדיניות התשלומים של הלקוח בשדה ״תנאי תשלום״. לפי שדה זה נקבע אוטומטית תאריך התשלום בחשבוניות שתפיקו עבור הלקוח. תמיד תוכלו לשנות את התאריך בזמן הפקת המסמך.
כרטיסי אשראי שמורים: כרטיסי אשראי שנשמרו ללקוח יופיעו כאן. במידה הצורך, תוכלו להסיר כרטיס אשראי שמור על-ידי לחיצה על כפתור המחיקה
הוספת פרטי כרטיס אשראי של לקוח מתבצעת בעמוד מכירות > כרטיסי אשראי שמורים, להסבר המלא לחצו כאן.
את הלקוח השמור תוכלו למצוא בעמוד הלקוחות.