כרטיס לקוח - מבט כללי

יתרה לתשלום, סיכום תקבולים והכנסות ושאר המידע הנמצא בכרטיס לקוח קבוע במערכת.

ניתן לאתר לקוח שמור דרך עמוד לקוחות ולהיכנס לכרטיס הלקוח ע״י לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה כפתור העט הכתום

עמוד חיפוש לקוחות וכפתור הכניסה לכרטיס הלקוח

 

מה נמצא בכרטיס לקוח?

מגוון אפשרויות בלחיצת כפתור

כפתור הפלוס הירוק הקטן הפקת מסמך עבור הלקוח

כפתור איחוד כרטיסי לקוח איחוד כרטיסי לקוחות - להסבר לחצו כאן

כפתור הפקת דוח הכנסות ללקוח הפקת דוח הכנסות ללקוח

 

מסמכים - עמוד ראשי:

  • סיכום הכנסות, תקבולים ויתרה של הלקוח
  • רשימת כל המסמכים שהופקו ללקוח

לשונית המסמכים בכרטיס הלקוח

 

פרטים כלליים:

הפרטים שהוגדרו ביצירת הלקוח (ניתנים לעדכון)

לשונית פרטים כלליים בכרטיס הלקוח

 

פרטי התקשרות:

בין יתר פרטי ההתקשרות שניתן להגדיר בעמוד זה, ניתן להוסיף עד 3 כתובות מייל של הלקוח ולהגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים אל כתובות אלה. יש להזין את כתובות המייל ולסמן את התיבה ״שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי״.

לשונית פרטי התקשרות בכרטיס לקוח

 

חשבונאות ופרטי בנק:

בעמוד זה תוכלו להזין פרטים חשבונאיים של הלקוח ופרטי בנק. השדה ״מפתח לקוח״ משמש לייצוא נתונים לתוכנת הנה״ח חיצונית. מה שיוגדר בשדה ״תנאי תשלום״ ישפיע אוטומטית על תאריך התשלום בחשבוניות שתפיקו עבור הלקוח. תמיד תוכלו לשנות את התאריך בזמן הפקת המסמך. פרטי חשבון בנק שיוזנו יופיעו אוטומטית בשדות התקבול בקבלה (או חשבונית מס/קבלה).

לשונית חשבונאות ופרטי בנק בכרטיס לקוח

כרטיסי אשראי שמורים:

 כאן יופיעו פרטי כרטיסי האשראי השמורים של הלקוח. להסרת פרטי כרטיס אשראי שמור לחצו על כפתור המחיקה  כפתור המחיקה 
את הוספת פרטי כרטיס האשראי של הלקוח תוכלו לבצע בעמוד מכירות > כרטיסי אשראי שמורים, להסבר לחצו כאן.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.