כרטיס לקוח - מבט כללי
יתרה לתשלום, סיכום תקבולים והכנסות ושאר המידע הנמצא בכרטיס לקוח קבוע במערכת.
ניתן לאתר לקוח שמור דרך עמוד לקוחות ולהיכנס לכרטיס הלקוח ע״י לחיצה על השם שלו או על כפתור העריכה
מה נמצא בכרטיס לקוח?
מגוון אפשרויות בלחיצת כפתור:
הפקת מסמך עבור הלקוח
איחוד כרטיסי לקוחות - להסבר לחצו כאן
הפקת דוח הכנסות ללקוח
מסמכים - עמוד ראשי:
- סיכום הכנסות, תקבולים ויתרה של הלקוח
- רשימת כל המסמכים שהופקו ללקוח
פרטים כלליים:
הפרטים שהוגדרו ביצירת הלקוח (ניתנים לעדכון)
פרטי התקשרות:
בין יתר פרטי ההתקשרות שניתן להגדיר בעמוד זה, ניתן להוסיף עד 3 כתובות מייל של הלקוח ולהגדיר שליחה אוטומטית של מסמכים אל כתובות אלה. יש להזין את כתובות המייל ולסמן את התיבה ״שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי״.
חשבונאות ופרטי בנק:
בעמוד זה תוכלו להזין פרטים חשבונאיים של הלקוח ופרטי בנק. השדה ״מפתח לקוח״ משמש לייצוא נתונים לתוכנת הנה״ח חיצונית. מה שיוגדר בשדה ״תנאי תשלום״ ישפיע אוטומטית על תאריך התשלום בחשבוניות שתפיקו עבור הלקוח. תמיד תוכלו לשנות את התאריך בזמן הפקת המסמך. פרטי חשבון בנק שיוזנו יופיעו אוטומטית בשדות התקבול בקבלה (או חשבונית מס/קבלה).
כרטיסי אשראי שמורים:
כאן יופיעו פרטי כרטיסי האשראי השמורים של הלקוח. להסרת פרטי כרטיס אשראי שמור לחצו על כפתור המחיקה
את הוספת פרטי כרטיס האשראי של הלקוח תוכלו לבצע בעמוד מכירות > כרטיסי אשראי שמורים, להסבר לחצו כאן.