אפליקציה - איך להוסיף לקוח חדש?
הוספת לקוח חדש באמצעות האפליקציה
ישנן מספר דרכים להוסיף לקוח חדש למאגר הלקוחות של העסק דרך האפליקציה.
אפשרות 1: הוספת לקוח חדש דרך עמוד פעולות מהירות
היכנסו לעמוד הפעולות המהירות ולחצו על ׳הוספת לקוח חדש׳.
הזינו את פרטי הלקוח בכרטיס הוספת לקוח חדש.
ניתן גם להוסיף לקוח אשר נמצא ברשימת אנשי הקשר בנייד, על ידי לחיצה על בחירה מאנשי הקשר שלי.
בסיום לחצו על כפתור השמירה.
אם ברצונכם להזין פרטים נוספים אודות הלקוח ששמרתם, תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח השמור, על ידי לחיצה על שמו בעמוד הלקוחות ולהשלים את הפרטים הרצויים בלשוניות השונות.
אפשרות 2: הוספת לקוח חדש דרך עמוד לקוחות
היכנסו לעמוד הלקוחות ולחצו על כפתור הפלוס הירוק להוספת לקוח חדש.
הזינו את פרטי הלקוח בכרטיס הוספת לקוח חדש.
ניתן גם להוסיף לקוח אשר נמצא ברשימת אנשי הקשר בנייד, על ידי לחיצה על בחירה מאנשי הקשר שלי.
בסיום לחצו על כפתור השמירה.
אם ברצונכם להזין פרטים נוספים אודות הלקוח ששמרתם, תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח השמור, על ידי לחיצה על שמו בעמוד הלקוחות ולהשלים את הפרטים הרצויים בלשוניות השונות.
אפשרות 3: הוספת לקוח חדש בזמן הפקת מסמך חדש
ניתן ליצור כרטיס לקוח חדש בזמן הפקת מסמך חדש עבורו. יש לבחור באפשרות ׳׳לקוח שאינו רשום׳׳, להזין את שם הלקוח ולסמן את התיבה ׳׳הוספת לקוח לרשימת הלקוחות הקבועים׳׳. כל הנתונים הנוספים שתזינו (מספר עוסק, מספר הטלפון וכתובת המייל שלו) ישמרו גם כן בכרטיס הלקוח.
עם הפקת המסמך ישמר הלקוח ברשימת הלקוחות.