אפליקציה - איך להוסיף לקוח חדש?

הוספת לקוח חדש באמצעות האפליקציה

ישנן מספר דרכים להוסיף לקוח חדש למאגר הלקוחות של העסק דרך האפליקציה.

אפשרות 1: הוספת לקוח חדש דרך עמוד פעולות מהירות

היכנסו לעמוד הפעולות המהירות ולחצו על ׳הוספת לקוח חדש׳.
הוספת לקוח חדש דרך עמוד פעולות מהירות
 

הזינו את פרטי הלקוח בכרטיס הוספת לקוח חדש. 
ניתן גם להוסיף לקוח אשר נמצא ברשימת אנשי הקשר בנייד, על ידי לחיצה על בחירה מאנשי הקשר שלי.
הזנת פרטי לקוח חדש

בסיום לחצו על כפתור השמירה.
כפתור שמירת לקוח חדש

 

אם ברצונכם להזין פרטים נוספים אודות הלקוח ששמרתם, תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח השמור, על ידי לחיצה על שמו בעמוד הלקוחות ולהשלים את הפרטים הרצויים בלשוניות השונות.

אפשרות 2: הוספת לקוח חדש דרך עמוד לקוחות

היכנסו לעמוד הלקוחות ולחצו על כפתור הפלוס הירוק כפתור הפלוס הירוקלהוספת לקוח חדש.
עמוד הלקוחות

הזינו את פרטי הלקוח בכרטיס הוספת לקוח חדש. 
ניתן גם להוסיף לקוח אשר נמצא ברשימת אנשי הקשר בנייד, על ידי לחיצה על בחירה מאנשי הקשר שלי.
הזנת פרטי לקוח חדש

בסיום לחצו על כפתור השמירה.
כפתור שמירת לקוח חדש

 

אם ברצונכם להזין פרטים נוספים אודות הלקוח ששמרתם, תוכלו להיכנס לכרטיס הלקוח השמור, על ידי לחיצה על שמו בעמוד הלקוחות ולהשלים את הפרטים הרצויים בלשוניות השונות.

הוספת פרטים בכרטיס הלקוח

 

אפשרות 3: הוספת לקוח חדש בזמן הפקת מסמך חדש

ניתן ליצור כרטיס לקוח חדש בזמן הפקת מסמך חדש עבורו. יש לבחור באפשרות ׳׳לקוח שאינו רשום׳׳, להזין את שם הלקוח ולסמן את התיבה ׳׳הוספת לקוח לרשימת הלקוחות הקבועים׳׳. כל הנתונים הנוספים שתזינו (מספר עוסק, מספר הטלפון וכתובת המייל שלו) ישמרו גם כן בכרטיס הלקוח.

הוספת לקוח בעת הפקת מסמך חדש

עם הפקת המסמך ישמר הלקוח ברשימת הלקוחות.

 

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.