איך ניתן ליצור סיכום הכנסות חודשי או תקופתי עבור הנהלת חשבונות?

יצירת דו"ח סיכום הכנסות להנהלת חשבונות

אנו במערכת להפקת חשבוניות באינטרנט - חשבונית ירוקה, רוצים לשמור על איכות הסביבה וחשוב לנו לחסוך בהדפסה וצריכת נייר.

במקום להדפיס את כל הקבלות והחשבוניות שהפקתם במהלך תקופת הדיווח (חודשי או דו-חודשי), תוכלו להפיק מסמך שמרכז את ההכנסות ולשלוח אותו במייל. כך תחסכו הדפסה וצריכת נייר מיותרת.

היכנסו לתפריט דו"חות > דו"ח הכנסות, בחרו את טווח התאריכים, לקוח (השאירו שדה זה ריק אם הדו״ח הוא עבור כל הלקוחות) וסוג המסמכים שאתם מעוניינים שיופיעו בדו"ח. בחרו את הפורמט של הדו"ח, מלאו כתובת מייל (אם ברצונכם לבצע שליחה של הדו״ח) ולחצו על הכפתור ׳הפקת דו״ח׳.
אם בוצע בעסק חיבור ל-Google Drive, תופיע האפשרות לגבות את הדוח המופק לדרייב. להוראות לביצוע החיבור לחצו כאן.

עמוד דוח הכנסות

עם הפקת הדו"ח יופיע כפתור להורדת הקובץ, כך תוכלו לשמור אותו על המחשב.
אם הוזנה כתובת מייל - ישלח אליה הדו״ח. אם סומנה האפשרות לגיבוי הדוח ב-Google Drive - הדוח יגובה.

חלונית עם כפתור להורדת קובץ דו״ח הכנסות

קיימת אפשרות שליחה אוטומטית של הדו"ח אליכם ואל רואה החשבון לאימייל, ראו כאן.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.