איך מתחברים לשירותי הסליקה של קארדקום?

שירות הסליקה עם קארדקום (אישורית זהב) מורכב משני שלבים-

שלב ראשון: יש לפתוח מספר ספק באחת (או יותר) מחברות האשראי בארץ. ניתן גם לפתוח חשבון בחברת UPAY ולחסוך את פתיחת הספק, ישירות דרך המערכת.

קצת מידע כללי על שתי האפשרויות שצוינו לעיל:
1. מספר ספק בחברת האשראי: בארץ קיימות 3 חברות אשראי: חברת לאומיקארד, קבוצת ישראכרט, חברת כ.א.ל. על העסק לחתום על הסכם ספק עם לפחות אחת מהן. בהסכם ספק אתם מגדירים אילו סוגי כרטיסים אתם מורשים לחייב, עמלות עבור כל עסקה, וחשבון הבנק אליו חברת האשראי מעבירה את הכסף בתאריך חודשי קבוע.

2. חשבון בחברת UPAY האפשרות הזאת מתאימה לעסק שלא מעוניין לפתוח מספר ספק בחברת האשראי. במקרה כזה, ניתן לפתוח חשבון בחברת UPAY ולקבל ממנה את תשלומי הלקוחות שלכם תמורת עמלה. בפירוט האשראי של הלקוח יופיע שם החברה (חברה צד ג׳) ולא שם העסק שלכם.

* לפרטים נוספים ולבירור מדויק של העמלות, יש לפנות ישירות ל UPAY 
תוכלו לפתוח מראש ובאופן עצמאי חשבון ב- UPAY או לפתוח אותו דרכנו במסגרת תהליך הפעלת הסליקה בעסק שלכם בחשבונית ירוקה. עם חשבון ב- UPAY תוכלו להתחיל לסלוק באופן מיידי ובהמשך נציג של UPAY ייצור עמכם קשר על מנת להסדיר את ההסכם מולם.
* סליקת מט״ח וכרטיסי אשראי של חו״ל ואמריקן אקספרס תתאפשר רק לאחר חתימת הסכם ישירות מול UPAY

*שימו לב! אם אתם בטוחים שאתם מעוניינים לעבוד עם חברת אשראי, מומלץ לפתוח מולה מספר ספק לפני רכישת התוסף של קארדקום.

שלב שני: הקמת מסוף סליקה בקארדקום במרקט שלנו. מסוף הסליקה מוקם אצל קארדקום (אנחנו דואגים לכך) ופעולות החיוב והחשבוניות המתלוות אליהן מתבצעות דרכנו.

בואו נתחיל

על מנת להפעיל את אפשרות הסליקה בעסק, יש להיכנס לעמוד המרקט וללחוץ על כפתור החיבור בתוסף של קארדקום.

 

התחברות לסליקה בקארדקום דרך עמוד המרקט

 

התוסף יותקן בעסק הפעיל במערכת בעת הרכישה.
מוכנים? יאללה, נלחץ על הכפתור ׳מתחילים לסלוק׳.

הכפתור ׳מתחילים לסלוק׳ להצטרפות לסליקה בקארדקום

 

בשלב זה ישנן שתי אפשרויות: 1. סליקה במערכת, 2. סליקה באתרי מסחר (או עמודי מכירה)

1. סליקה במערכת - אם הצורך שלכם הוא לחייב לקוחות טלפונית או פרונטלית, או לשלוח להם דרישת תשלום עם כפתור לתשלום בכרטיס אשראי, זאת הבחירה המומלצת עבורכם.

להמשך, לחצו על הכפתור ׳לבחירת סוג סליקה׳.

בחירה באפשרות של סליקה במערכת חשבונית ירוקה, במסגרת תהליך ההצטרפות לסליקה

 

2. סליקה באתרי מסחר (או עמודי מכירה) - אם אתם מנהלים אתר למסחר של העסק, או מעוניינים בעמודי מכירה שבהם לקוחות יוכלו לבצע רכישות באשראי, זאת הבחירה המומלצת בעבורכם.

סמנו את האפשרות ׳סליקה באתרי מסחר׳, בחרו את אופן השימוש (אתר למסחר או עמודי מכירה) ולחצו על הכפתור ׳לבחירת סוג סליקה׳.

בחירה באפשרות של סליקה באתרי מסחר, במסגרת תהליך ההצטרפות לסליקה

בשלב זה עומדות בפניכם 3 אפשרויות של סוג החיבור, בחרו אחת מהן:

    מסוף ש.ב.א מול חברות אשראי - סליקה עם מספר ספק בחברת אשראי

    מסוף עם חשבון UPAY קיים - אם כבר יש לכם חשבון ב- UPAY ואתם מעוניינים לסלוק איתו

    מסוף עם חשבון UPAY חדש - לסלוק עם חשבון חדש ב- UPAY (יפתח לכם אוטומטית חשבון ב- UPAY דרכנו)

 

מסוף ש.ב.א מול חברת אשראי

סמנו את האפשרות ׳סליקה באמצעות ש.ב.א׳ ולחצו על הכפתור ׳לפרטי החשבון׳.

בחירה באפשרות של סליקה באמצעות ש.ב.א בהצטרפות לסליקה בקארדקום

 

מלאו כתובת מייל וסיסמה, אלה יהיו פרטי הכניסה שלכם לקארדקום. בנוסף, מלאו טלפון ו/או סלולרי, סמנו את תיבת תנאי השימוש לשירות הסליקה, ולחצו על ׳תשלום והפעלה׳.מילוי פרטים להצטרפות לסליקה של קארדקום עם ש.ב.א

הגעתם לשלב השלמת הרכישה. אם כבר מוזנים פרטי האשראי שלכם במערכת, לחצו על אישור התשלום והרכישה תושלם.

אם לא מוזנים במערכת פרטי האשראי שלכם, לחצו על אישור תשלום ותגיעו לטופס להזנת פרטי האשראי לצורך השלמת הרכישה.

שלב רכישת תוסף הסליקה של קארדקום באמצעות לחיצה על אישור תשלום

 

הרכישה בוצעה בהצלחה והחיבור לסליקה הופעל.

רכישות התוסף של קארדקום בוצעה בהצלחה והחיבור הופעל

כעת נותר לכם לחכות לקבלת אישורים על המסוף, זהו תהליך שלוקח מספר ימים ולאחריו נציג מחברת קארדקום ייצור עמכם קשר לצורך השלמת החיבור מול חברות האשראי ופתיחת מספר ספק. אם כבר יש ברשותכם מספר ספק, תוכלו לציין זאת לנציג.

בלחיצה על כפתור ההגדרות של קארדקום בעמוד המרקט, תוכלו לעדכן הגדרות כרצונכם:

חלון ההגדרות של התוסף של קארדקום

מסוף עם חשבון UPAY קיים

סמנו את האפשרות ׳סליקה באמצעות UPAY׳ ולחצו על הכפתור ׳להגדרת חשבון UPAY׳.בחירה באפשרות של סליקה באמצעות upay בהצטרפות לסליקה בקארדקום

בחרו באפשרות ׳חשבון UPAY קיים׳, מלאו את פרטי הכניסה של חשבונכם הקיים ב- UPAY, ולחצו על הכפתור ׳להזנת פרטי חשבון׳.

מילוי פרטי חשבון קיים של upay בתהליך ההצטרפות לסליקה של קארדקום

מלאו כתובת מייל וסיסמה, אלה יהיו פרטי הכניסה שלכם לקארדקום. בנוסף, מלאו טלפון ו/או סלולרי, סמנו את תיבת תנאי השימוש לשירות הסליקה, ולחצו על ׳תשלום והפעלה׳.מילוי פרטים להצטרפות לסליקה של קארדקום עם חשבון upay קיים

 

הגעתם לשלב השלמת הרכישה. אם כבר מוזנים פרטי האשראי שלכם במערכת, לחצו על אישור התשלום והרכישה תושלם.

אם לא מוזנים במערכת פרטי האשראי שלכם, לחצו על אישור תשלום ותגיעו לטופס להזנת פרטי האשראי לצורך השלמת הרכישה.

שלב רכישת תוסף הסליקה של קארדקום באמצעות לחיצה על אישור תשלום

הרכישה בוצעה בהצלחה והחיבור לסליקה הופעל.

רכישות התוסף של קארדקום בוצעה בהצלחה והחיבור הופעל

 

בשעה טובה! המסוף שלכם פעיל ואתם יכולים להתחיל לסלוק. בדקות הקרובות תקבלו מייל עם פרטי המסוף.

בלחיצה על כפתור ההגדרות של קארדקום בעמוד המרקט, תוכלו לעדכן הגדרות כרצונכם:

חלון ההגדרות של התוסף של קארדקום

מסוף עם חשבון UPAY חדש

סמנו את האפשרות ׳סליקה באמצעות UPAY׳ ולחצו על הכפתור ׳להגדרת חשבון UPAY׳.

בחירה באפשרות של סליקה באמצעות upay בהצטרפות לסליקה בקארדקום

 

בחרו באפשרות ׳חשבון UPAY חדש׳, מלאו את פרטי חשבון הבנק אליו אתם מעוניינים שהתשלומים יועברו מ- UPAY, ולחצו על הכפתור ׳להזנת פרטי חשבון׳.

בחירה בחשבון upay חדש בתהליך ההצטרפות לסליקה של קארדקום

מלאו כתובת מייל וסיסמה, אלה יהיו פרטי הכניסה שלכם לקארדקום. בנוסף, מלאו טלפון ו/או סלולרי, סמנו את תיבת תנאי השימוש לשירות הסליקה, ולחצו על ׳תשלום והפעלה׳.

מילוי פרטים להצטרפות לסליקה עם חשבון upay חדש

הגעתם לשלב השלמת הרכישה. אם כבר מוזנים פרטי האשראי שלכם במערכת, לחצו על אישור התשלום והרכישה תושלם.

אם לא מוזנים במערכת פרטי האשראי שלכם, לחצו על אישור תשלום ותגיעו לטופס להזנת פרטי האשראי לצורך השלמת הרכישה.

שלב רכישת תוסף הסליקה של קארדקום באמצעות לחיצה על אישור תשלום

הרכישה בוצעה בהצלחה והחיבור לסליקה הופעל.

רכישות התוסף של קארדקום בוצעה בהצלחה והחיבור הופעל

 

בשעה טובה! המסוף שלכם פעיל ואתם יכולים להתחיל לסלוק. בדקות הקרובות תקבלו מייל עם פרטי המסוף ופרטי כניסה לחשבונותיכם בקארדקום וב- UPAY.

בלחיצה על כפתור ההגדרות של קארדקום בעמוד המרקט, תוכלו לעדכן הגדרות כרצונכם:

חלון ההגדרות של התוסף של קארדקום

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.