איך להוסיף הוצאה חדשה?

איך להזין הוצאה חדשה במערכת

קיימות מספר דרכים להוספת הוצאה חדשה לעסק:

1. הוספת הוצאה חדשה דרך עמוד ההוצאות

היכנסו לעמוד הוצאות > כל ההוצאות ולחצו על כפתור הפלוס הירוק.
הוספת הוצאה חדשה בעמוד ההוצאות

בחרו באופן העלאת המסמך לאתר. ניתן לסרוק את המסמך באמצעות המצלמה, או להעלות את מסמך השמור על המחשב.
אם בוצע בעסק חיבור ל-Google Drive, תוכלו להעלות קובץ הוצאה השמור בדרייב. להוראות לביצוע החיבור לחצו כאן.

ניתן לדלג על שלב העלאת הקובץ, על ידי לחיצה על כפתור ״הוספת הוצאה ללא העלאת קובץ״ ולהעלות את קובץ ההוצאה במועד מאוחר יותר.

עמוד העלאת מסמך הוצאה למערכת

לאחר הבחירה באחת האפשרויות יפתח עמוד להזנת פרטי ההוצאה.

2. הוספת הוצאה מתוך עמוד ספקים/ כרטיס ספק
בדרך זו ניתן להוסיף הוצאה חדשה עבור ספק השמור ברשימת הספקים.

היכנסו לעמוד ספקים, אתרו את הספק הרצוי ולחצו על שמו לכניסה לכרטיס הספק.
בתוך כרטיס הספק לחצו על אייקון ההוספה  להוספת הוצאה לספק זה.
הזנת הוצאה חדשה מתוך כרטיס ספק

3. הוספת הוצאה על-ידי שליחת קובץ ההוצאה בדוא״ל

ניתן להעלות למערכת את קובץ ההוצאה באמצעות שליחתו במייל, ההסבר המפורט לכך במדריך הבא.

 

הוראות למילוי השדות:

פרטי ספק - יש לבחור ספק מתוך רשימת הספקים השמורים שלכם, או בספק שאינו רשום ולהזין את פרטיו. אם בחרתם בספק שאינו רשום, תוכלו להוסיפו לרשימת הספקים שלכם על ידי סימון V בתיבה ״הוסיפו ספק זה לרשימת הספקים הקבועים״.
סוג הוצאה - יש לבחור בסוג ההוצאה מתוך רשימת ההוצאות שלכם, או בסוג הוצאה חדש. אם בחרתם בסוג הוצאה חדש, ניתן לעדכן (במידת הצורך) את השדות ״סיווג״, ״אחוז מוכר למס הכנסה״ ו״אחוז מוכר למע״מ״.
תיאור של ההוצאה - תיאור כללי לגבי ההוצאה, לא חובה למלא.
פרטי המסמך - כאן עליכם להזין את כל הפרטים מתוך המסמך: תאריך המסמך, חודש הדיווח, סוג המסמך, מספר המסמך, סכום המסמך כולל מע״מ, סה״כ מע״מ, סוג המטבע ושולם באמצעות (האופן בו שולמה ההוצאה).
הערות - ניתן להוסיף הערות לשימוש פנימי או להנהלת חשבונות.

בסיום מילוי השדות, לחצו על כפתור ״הוספת הוצאה״ לשמירת ההוצאה במערכת.

עמוד הזנת פרטי הוצאה

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.