איך להפיק דוח הוצאות?

יצירת דוח סיכום הוצאות להנהלת חשבונות

להפקת דוח ההוצאות היכנסו לתפריט דוחות > דוח הוצאות ובחרו את טווח החודשים הרצוי.
ניתן לבצע שליחה של הדו״ח לכתובת מייל מסוימת עם הפקתו, על-ידי מילוי הכתובת בשדה ׳שליחה למייל׳.
אם בוצע בעסק חיבור ל-Google Drive, תופיע האפשרות לגבות את הדוח המופק לדרייב. להוראות לביצוע החיבור לחצו כאן.

עמוד הפקת דוח הוצאות

עם הפקת הדו"ח יופיע כפתור להורדת הקובץ, כך תוכלו לשמור אותו על המחשב.
אם הוזנה כתובת מייל - ישלח אליה הדו״ח. אם סומנה האפשרות לגיבוי הדוח ב-Google Drive - הדוח יגובה.

הקובץ ארוז בפורמט ZIP ומכיל שני קבצים: דוח ההוצאות בפורמט PDF ודוח ההוצאות בפורמט CSV.

חלונית עם כפתור להורדת קובץ דוח הוצאות

שימו לב, הפקת דו״ח הוצאות לתקופה מסוימת יגרום לכך שבאופן אוטומטי סטטוס כל ההוצאות אשר נכללות בתקופה זו ישתנה למדווח והן יסגרו.
פעולה זו הפיכה וניתן בכל עת להיכנס להוצאה ולפתוח אותה מחדש ידנית, לצורך כך תוכלו להיעזר במדריך לשינוי סטטוס הוצאה.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.