איך לשמור סוגי הוצאות?

הוספת סוג הוצאה חדש לרשימת סוגי ההוצאות

קיימות שתי דרכים לשמירת סוג הוצאה חדש במערכת.

אפשרות 1: הוספת סוג הוצאה חדש בעמוד סוגי הוצאות.

היכנסו לתפריט הוצאות > סוגי הוצאות ולחצו על הפלוס הירוק להוספת סוג הוצאה חדש.

עמוד הוצאות > סוגי הוצאות

בחרו את סיווג ההוצאה. בהתאם לבחירתכם יתמלאו באופן אוטומטי ההנתונים ביתר השדות, אותם תוכלו לשנות במידת הצורך.
מומלץ להתייעץ עם רואה החשבון או עם הנהלת החשבונות לגבי הסיווגים והאחוזים ולקבל מהם גם את קודי המיון ומפתחות החשבונות הממתאימים.

בסיום לחצו על כפתור ההוספה.

עמוד הוספת סוג הוצאה חדש

 

אפשרות 2: הוספת סוג הוצאה בזמן הזנת הוצאה חדשה במערכת.

ניתן לשמור סוג הוצאה חדש בעת הזנת הוצאה במערכת. יש לבחור באפשרות ״סוג הוצאה חדש״, לעדכן את הסיווג הרצוי ואת יתר השדות על פי הצורך.
עם הוספת ההוצאה למערכת יתווסף גם סוג ההוצאה שבחרתם, לרשימת סוגי ההוצאות.

הוספת סוג הוצאה חדש בעמוד הוצאה חדשה

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.