איך להגדיר חיבור לרב מסר?
חיבור חשבונית ירוקה לרב מסר לצורך סנכרון של רשימות הלקוחות בין המערכות
משתמשים ב׳רב מסר׳?
לא? אז כדאי לכם לדעת שרב מסר היא מערכת הדיוור האלקטרוני המתקדמת בישראל המאפשרת לשמור על קשר ושליחת מידע רלוונטי לכל הלקוחות שלכם. לחצו כאן להטבה של חודשיים מתנה להתנסות.
אם כבר יש לכם שימוש ברב מסר, חשבונית ירוקה מאפשרת לכם לסנכרן את הלקוחות השמורים בעסק שלכם, עם רשימת הלקוחות שלכם ב׳רב מסר׳. כל לקוח חדש שתוסיפו בעסק בחשבונית ירוקה, יוכל להתווסף אוטומטית גם לרשימת הלקוחות שלכם ב׳רב מסר׳.
ראשית, נגדיר את החיבור בחשבונית ירוקה על-פי הנתונים שקיבלתם מרב מסר. היכנסו לעמוד המרקט ולחצו על כפתור החיבור של רב-מסר.
לחצו על ׳לחיבור חינם׳
בחלונית הגדרת החיבור, תחת הלשונית הזדהות, הכניסו את קוד מפתח ה- API ואת קוד סוד ה- API שקיבלתם מרב מסר ולחצו על חיבור. לקבלת הקודים, עליכם לפנות לתמיכה של רב מסר:
ימים א-ה 9:00-20:00
יום שישי 8:00-12:00
טלפון: 03-7177777
מייל: support@responder.co.il
לאחר הזנת הקודים של רב מסר ולחיצה על חיבור, תועברו ישירות ללשונית רשימות. בעמודה ׳רשימה׳ כבר יהיו מסונכרנות אוטומטית רשימות הלקוחות שלכם שקיימות ברב מסר. בעמודה ׳תגית׳ תופיע רשימה של התגיות שהגדרתם אצל הלקוחות בחשבונית ירוקה. על מנת ללמוד יותר על תגיות במערכת, לחצו כאן.
כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התגית הרצויה בשדה ׳תגית׳, לבחור בשם הרשימה הרצויה בשדה ׳רשימה׳ וללחוץ על כפתור ההוספה. בסיום לחצו על ׳חיבור׳.
לאחר לחיצה על הוספה, ההגדרה תיקלט ותופיע כשורה שמורה מתחת לשדות ההגדרה. אם התחרטתם על ההגדרה הזאת, תוכלו לבטל אותה על-ידי לחיצה על סמל המחיקה .
שימו לב! העדכון ברב מסר לוקח מספר דקות לאחר שמירת ההגדרה בחשבונית ירוקה.
לאחר החיבור תופיע הודעה שהחיבור הופעל בהצלחה.
בכל עת תוכלו לשוב לההגדרות של רב-מסר דרך עמוד המרקט ולעדכן את ההגדרות.
מידע חשוב:
- רק לקוחות שהוגדרה להם כתובת מייל בחשבונית ירוקה, יועתקו לרב מסר.
- אם ללקוח מוגדרות מספר כתובות מייל, הוא יתווסף ברב מסר בנפרד עבור כל כתובת מייל.
- מכיוון שתעודת הזהות של לקוח ברב מסר היא כתובת המייל שלו, לא מומלץ להעתיק מחשבונית ירוקה לקוחות שונים עם אותה כתובת מייל, זה עלול ליצור בלבול ברשימות של רב מסר.
- נתוני הלקוח המועברים לרב מסר הם כתובת המייל ומספר הטלפון. טלפון שלא מוזן בצורה תקינה או טלפון שאינו ישראלי לא יעבור.
- אם מחקתם לקוח בחשבונית ירוקה, הוא יעבור למצב לא פעיל ברב מסר.
- אם שיניתם כתובת מייל של לקוח בחשבונית ירוקה, הלקוח ברב מסר עם הכתובת הקודמת יעבור למצב לא פעיל ויתווסף לקוח חדש עם אותו השם והכתובת המעודכנת.
- אם מחקתם שורת רשימה שהגדרתם בחיבור, הרשימה תפסיק להסתנכרן ברב מסר.