איך להגדיר חיבור ל- Google Drive?
גיבוי וסנכרון מסמכים, הוצאות ודוחות של העסק לגוגל דרייב
* שירות זה זמין החל מחבילת ה-Popular (המסלול השני).
חיבור העסק ל-Google Drive מאפשר לגבות באופן אוטומטי לדרייב את כל המסמכים המופקים בעסק, מסמכי ההוצאה המצורפים להוצאות העסק והדוחות החודשיים המופקים באופן אוטומטי.
בנוסף לכך, תוכלו להעלות באופן ידני לדרייב מסמכים, דוחות, קבצי הוצאה וגיבויים מרוכזים של מסמכים ולהעלות מתוך הדרייב מסמכי הוצאה לעסק.
לביצוע החיבור לדרייב של גוגל היכנסו לעמוד המרקט ולחצו על כפתור החיבור של Google Drive.
החיבור יתבצע לעסק המופעל בחשבון בעת ביצוע ההתחברות. כדי להתחיל בתהליך ההתחברות לחצו על ׳מתחברים עכשיו׳.
בחרו בחשבון הגוגל אותו תרצו לחבר לעסק. אם החשבון אותו אתם מעוניינים לחבר אינו נמצא ברשימה, לחצו על ׳חשבון אחר׳ והזינו ידנית את כתובת החשבון.
הזינו את סיסמת הכניסה של חשבון הגוגל ולחצו על ׳הבא׳.
לחצו על ׳הרשה׳ / ׳Allow׳ לאישור ביצוע החיבור.
לחצו על ׳הרשה׳ / ׳Allow׳, על מנת לתת למערכת חשבונית ירוקה הרשאה להציג ולנהל קבצים ותיקיות אשר יווצרו בדרייב באמצעותה.
החיבור הושלם !
לחצו על כפתור ׳להגדרות הגיבוי׳ על מנת לצפות בהגדרות הגיבוי ולבצע בהן שינויים.
הגיבויים המסומנים יתבצעו ישירות לדרייב, באופן אוטומטי, מרגע הגדרת החיבור והלאה.
הנתונים יגובו לתוך הדרייב לתיקיה בשם חשבונית ירוקה.