איך לשלוח חשבונית עם כפתור לתשלום ב- V-CHECK?

שליחת דרישת תשלום ללקוח בצירוף קישור לתשלום ב- V-CHECK 

על מנת לשלוח ללקוח חשבונית עם קישור לתשלום ב- V-CHECK, יש לבצע קודם כל חיבור לחשבון ה- V-CHECK.
למדריך הגדרת החיבור ל- V-CHECK לחצו כאן.

לאחר שהחיבור הוגדר, פתחו מסמך חדש מסוג תעודת משלוח, חשבון עסקה או חשבונית מס (בהתאם לתנאי העסקה וסוג העוסק שלכם) על-ידי לחיצה על סמל הפלוס הירוק שבעמוד מסמכים.

מלאו את פרטי המסמך כנדרש ובחלק ׳תשלום באשראי או בהעברה׳, סמנו את התיבה של ׳V-CHECK׳. הפיקו את המסמך.

שימו לב! המסמך עם הקישור לתשלום נשלח ללקוח במייל ולכן אם אתם מפיקים את החשבונית עבור לקוח קבוע עליכם לוודא שכתובת המייל שלו שמורה בכרטיס שלו. כמו כן, אם אתם מפיקים את דרישת התשלום עבור לקוח שאינו רשום, עליכם להזין את כתובת המייל של הלקוח עם הפקת החשבונית.

סימון האפשרות V-CHECK בחשבונית עבור גביית תשלום מהלקוח

המייל שישלח ללקוח יראה כך ויכלול כפתור לביצוע התשלום דרך הממשק של V-CHECK:

תצוגת המייל שישלח ללקוח עם הקישור לתשלום ב-V-CHECK

לאחר שהלקוח יבצע את התשלום הוא יקבל באופן אוטומטי קבלה או חשבונית מס/קבלה, בהתאם לסוג המסמך שהגדרתם בעמוד המרקט בהגדרות של V-CHECK.

 

ניתן גם להגדיר את שליחת הקישור לתשלום ב- V-CHECK כברירת מחדל:

היכנסו לעמוד הגדרות > התאמה אישית > שדות במסמך. בחלק ׳צירוף כפתור לתשלום במייל׳ סמנו את האפשרות V-CHECK, ולחצו על כפתור העדכון.

הגדרת שליחת קישור לתשלום ב-V-CHECK כברירת מחדל במסמכים דרך עמוד הגדרות > התאמה אישית > שדות במסמך

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.