איך לשלוח חשבונית עם כפתור לתשלום ב- V-CHECK?
שליחת דרישת תשלום ללקוח בצירוף קישור לתשלום ב- V-CHECK
על מנת לשלוח ללקוח חשבונית עם קישור לתשלום ב- V-CHECK, יש לבצע קודם כל חיבור לחשבון ה- V-CHECK.
למדריך הגדרת החיבור ל- V-CHECK לחצו כאן.
לאחר שהחיבור הוגדר, פתחו מסמך חדש מסוג תעודת משלוח, חשבון עסקה או חשבונית מס (בהתאם לתנאי העסקה וסוג העוסק שלכם) על-ידי לחיצה על סמל הפלוס הירוק שבעמוד מסמכים.
מלאו את פרטי המסמך כנדרש ובחלק ׳תשלום באשראי או בהעברה׳, סמנו את התיבה של ׳V-CHECK׳. הפיקו את המסמך.
המייל שישלח ללקוח יראה כך ויכלול כפתור לביצוע התשלום דרך הממשק של V-CHECK:
לאחר שהלקוח יבצע את התשלום הוא יקבל באופן אוטומטי קבלה או חשבונית מס/קבלה, בהתאם לסוג המסמך שהגדרתם בעמוד המרקט בהגדרות של V-CHECK.
ניתן גם להגדיר את שליחת הקישור לתשלום ב- V-CHECK כברירת מחדל:
היכנסו לעמוד הגדרות > התאמה אישית > שדות במסמך. בחלק ׳צירוף כפתור לתשלום במייל׳ סמנו את האפשרות V-CHECK, ולחצו על כפתור העדכון.