איך לשלוח חשבונית עם כפתור לתשלום ב- V-CHECK?

שליחת דרישת תשלום ללקוח בצירוף קישור לתשלום ב- V-CHECK 

על מנת לשלוח ללקוח חשבונית עם קישור לתשלום ב- V-CHECK, יש לבצע קודם כל חיבור לחשבון ה- V-CHECK.
למדריך הגדרת החיבור ל- V-CHECK לחצו כאן.

לאחר שהחיבור הוגדר, פתחו מסמך חדש מסוג תעודת משלוח, חשבון עסקה או חשבונית מס (בהתאם לתנאי העסקה וסוג העוסק שלכם) על-ידי לחיצה על סמל הפלוס הירוק שבעמוד מסמכים.

מלאו את פרטי המסמך כנדרש ובחלק ׳תשלום באשראי או בהעברה׳, סמנו את התיבה של ׳V-CHECK׳. הפיקו את המסמך.

סימון האפשרות V-CHECK בחשבונית עבור גביית תשלום מהלקוח

המייל שישלח ללקוח יראה כך ויכלול כפתור לביצוע התשלום דרך הממשק של V-CHECK:

תצוגת המייל שישלח ללקוח עם הקישור לתשלום ב-V-CHECK

לאחר שהלקוח יבצע את התשלום הוא יקבל באופן אוטומטי קבלה או חשבונית מס/קבלה, בהתאם לסוג המסמך שהגדרתם בעמוד המרקט בהגדרות של V-CHECK.

 

ניתן גם להגדיר את שליחת הקישור לתשלום ב- V-CHECK כברירת מחדל:

היכנסו לעמוד הגדרות > התאמה אישית > שדות במסמך. בחלק ׳צירוף כפתור לתשלום במייל׳ סמנו את האפשרות V-CHECK, ולחצו על כפתור העדכון.

הגדרת שליחת קישור לתשלום ב-V-CHECK כברירת מחדל במסמכים דרך עמוד הגדרות > התאמה אישית > שדות במסמך

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה. ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.