למה לא נוצרות לי חשבוניות אוטומטיות לאחר רכישה בפייפאל?
בדיקת ה- IPN History לפתרון בעיות הפקת חשבוניות אוטומטיות בפייפאל
ניתן לחבר את חשבון העסק שלכם בפייפאל למערכת חשבונית ירוקה לצורך הפקת חשבוניות אוטומטיות לאחר רכישה של לקוח באמצעות פייפאל. אם עדיין לא התחברתם לשירות זה ויש לכם צורך בו, אנא היכנסו למדריך התחברות לפייפאל.
לעיתים, לאחר ביצוע עסקה בפייפאל, לא נוצרות חשבוניות באופן אוטומטי או שהן אינן נשלחות לכתובת של המערכת. הבעיה הזו עלולה להגרם משלל סיבות.
כדי לוודא שזו לא הייתה תקלה רגעית שמנעה את הפקת ושליחת החשבונית האוטומטית, מומלץ לבצע שליחה חוזרת (Resend) לאותה הרכישה.
היכנסו ללינק הבא: https://www.paypal.com/us/cgi-
בחרו את טווח התאריכים לפי זמן ביצוע הרכישה. בתוצאות החיפוש סמנו את התיבה של הרכישה (או הרכישות) לה לא הופקה ונשלחה חשבונית ולחצו על הכפתור Resend Selected הנמצא מעל התוצאות.
אם לאחר ביצוע שליחה חוזרת החשבונית עדיין לא הופקה, כדי שנוכל לעזור לכם למצוא את הפתרון אנו צריכים שתספקו לנו דוגמא של פרטי "מזהה הודעה" (Message ID) של אחת הרכישות שבוצעו ולא הופקה או נשלחה עבורן חשבונית אוטומטית.
היכנסו שוב לאותו העמוד בלינק: https://www.paypal.com/us/cgi-
יש למצוא את אחת הרכישות עבורה לא הופקה או נשלחה חשבונית אוטומטית וללחוץ בשורת הרכישה על הלינק המופיע תחת העמודה Message ID.
לאחר לחיצה על הלינק הרצוי, תגיעו לעמוד אותו יש לצלם או לשלוח את הפרטים אלינו לבדיקה.
במקרים מסוימים, הכתובת שתופיע ב- Notification URL לא תהיה של חשבונית ירוקה וזה אומר שהקריאה ליצירת חשבוניות אוטומטיות אינה נשלחת למערכת חשבונית ירוקה והחשבונית לא תיווצר. במצב כזה, עליכם לפנות אל מי שפיתח את האתר שכתובתו מופיעה שם.
אם הכתובת המופיעה ב- Notification URL היא הכתובת של חשבונית ירוקה, כפי שמופיעה בצילום, אז הבעיה מגיעה מכיוון אחר ונצטרך שתספקו לנו את הטקסט המלא הרשום ב- IPN Message בנוסף לצילום המסך של עמוד זה. העתיקו את הטקסט והדביקו בגוף המייל.