קל להיות איתנו בקשר

רוצים להצטרף אבל צריכים עוד קצת מידע? הגעתם למקום הנכון :) שירותי התמיכה שלנו הם בימים א-ה בשעות 9:00-18:00

למקרה שיצאנו קוראי מחשבות, הנה כמה תשובות לשאלות שלכם:

  • איזה סוגי עסקים יכולים לפתוח חשבון בחשבונית ירוקה?

    כולם! חשבונית ירוקה מתאימה לעסקים פטורים, מורשים, עמותות, שותפויות וחברות בע״מ, ולעסקים שצריכים חשבוניות מעורבות (קל להפיק אצלנו מסמכים עם ובלי מע״מ)
  • האם אוכל לעצב את החשבונית שלי?

    כן, ואז עוד קצת. בחשבונית ירוקה אפשר לבחור את תבנית המסמכים שלך מתוך 12 תבניות עיצוב מהממות לפי סגנון העסק והתדמית שלו. לכל תבנית עיצוב יש סקלת צבעים לקביעת צבע האלמנטים במסמך. כך הם יכולים להתאים ללוגו שלכם למשל :)
  • היום אני במערכת אחרת / פנקס ידני, האם אוכל להמשיך את מספור המסמכים?

    ברור. עם המעבר אלינו אפשר להגדיר את המספור הראשוני של מסמך מכל סוג כדי להמשיך את הרצף. וגם - אם תרצו תוכלו לייבא אלינו את רשימת הלקוחות, הפריטים והספקים שלכם. את המסמכים שהפקתם בעבר יש לשמור במערכת המקורית (ידנית/דיגיטלית)
  • איך אתם יכולים לעזור לי לסלוק ולמכור אונליין?

    יש לנו מספר מוצרים שיכולים לעזור לך למכור אונליין ולקבל תשלומים באשראי. למשל, לינקים לתשלום ותוספי סליקה שמתממשקים לחנויות אונליין (Wix, Shopify, Wordpress) כמובן חיבור לחברות האשראי הגדולות ביותר ואפשרות לשלוח דרישות חיוב במייל או בוואטסאפ, לסלוק באפליקציה, לשמור כרטיסי אשראי וליצור בקלות הוראות קבע. את כל המידע על סליקה ותשלומים אונליין תוכלו למצוא בעמוד המרקט שלנו
  • יש לכם אפליקציה?

    כן, יש :)

    האפליקציה שלנו כוללת כמה פיצ'רים ייחודיים שמאפשרים עבודה סופר-מהירה מכל מקום. למשל, הפקה של מסמך תוך כמה שניות או צילום של חשבוניות הוצאה והעלאה מהירה לחשבון.

    להורדה למכשירי אנדרואיד > grn.ai/D8Rfjm

    להורדה למכשירי אייפון > apple.co/3oYUwGu

  • כמה עסקים אוכל לנהל בחשבון שלי?

    כל מסלול מציע כמות שונה של עסקים אותה ניתן לנהל בחשבון - בסדר עולה:

    במסלול LIGHT - עסק 1 בחשבון

    במסלול POPULAR - עד 2 עסקים

    במסלול BUSINESS - עד 3 עסקים

    במסלול PRIME - עד 5 עסקים בחשבון.

    כל עסק מתנהל בנפרד ובעל רצף מסמכים, לוגו, חתימה ועיצוב משלו.

    שווה לדעת: ניתן לנהל עד 3 עסקים בעלי אותו מספר עוסק

  • למה אין לכם שירות טלפוני?

    שירות התמיכה שלנו זמין לכל דבר ועניין וניתן תוך זמן קצר באמצעות המייל או הפייסבוק (ואם אתם נרשמים חדשים - יש תמיכה גם בצ׳ט חי!)

    המענה שלנו בכתב אנושי ואישי ועוזר לפשט את הדברים בצורה קלה ומהירה: אנחנו מסבירים וממחישים את כל הפעולות במערכת ע"י הפניות לעמודים הרצויים, צילומי מסך וסרטונים.

    בנוסף, אפשר תמיד לחזור להתכתבות ולעקוב שוב אחרי השלבים.

    אנחנו רואים יום יום שמענה במייל מאפשר ללקוחות לקבל מענה מהר יותר ולהרגיש בבית בצורה פשוטה. נסו אותנו :)

  • מה מקבלים בתקופת הניסיון?

    בתקופת הניסיון של 30 יום תוכלו להפיק 50 מסמכים אמיתיים וגם להתנסות

    בניהול הוצאות, הקמת כרטיסי לקוחות, ניהול פריטים ועוד. חשוב להדגיש

    שיכולות מתקדמות כמו סליקה או חיבור תוספים לחנויות אונליין לא נכללות

    בתקופת הניסיון וכדי ליהנות מהם, צריך קודם לרכוש מינוי

  • מהי חתימה דיגיטלית?

    חתימה דיגיטלית היא אישור חוקי של אותנטיות המסמך והנתונים בו.

    החתימה מאשרת את העובדה שהמסמך לא השתנה לאחר הפקתו.

    מסמך מקור, הנשלח ללקוח, צריך להיות חתום בידי מוסר המסמך (החוק מחייב אותנו לחתום את החשבונית הנשלחת ללקוח בחתימה דיגיטלית).

    אצלנו, החתימה הדיגיטלית נוצרת בעת הרישום למערכת, לפי תעודת הזהות.

    כל מסמך שמופק במערכת חתום דיגיטלית באופן אוטומטי, אלא אם הגדרת אחרת.

    אפשר להוסיף למסמכים גם חתימה ידנית, אבל זה לא חובה :)

95.3% מהלקוחות שלנו אוהבים אותנו אהבת אמת

אנחנו כאן, כאן וכאן

מרכז מידע מקיף, וובינרים אונליין ולאוהבי הסרטונים יש גם ערוץ יוטיוב, עם תשובות ל(כמעט) כל השאלות

צ’אט סופר-אנושי ללקוחות בימים א-ה, 10:00-17:00