הנה זה בא: 30 שיפורים חדשים במערכת שמאוד כדאי להכיר

הנה זה בא: 30 שיפורים חדשים במערכת שמאוד כדאי להכיר

אנחנו במורנינג מאוד אוהבים מרתונים, אבל לא מהסוג שכולל ריצה ובגדי ספורט, אלא יותר אלו שנפתחים עם מיטב המוחות שלנו, מקובצים בחדר אחד סגור, מזגן על מצב קיפאון, רשימה ארוכה (מאוד) של הצעות ייעול ושיפור שקיבלנו מכם ומכן המשתמשים שלנו בתקופה האחרונה, וכמובן – מוטיבציה גדולה להמשיך ולדאוג לחווית שימוש מעולה.

אז כמיטב המסורת, עצרנו הכל ליום אחד בפעם השלישית השנה (למרתון הקודם), והזנקנו את מרתון השיפורים והשיפוצים במערכת. התוצאה, לגמרי בזכותכתם: מעל 30 שינויים קטנים וגדולים שעושים את ההבדל. הנה סיכום קצר של הדברים הבולטים שכדאי וחשוב להכיר:

💁🏻 עוסקים פטורים? קבלו עדכון (אם מורשה לנו)

לעוסקים פטורים חשוב מאוד לדעת האם ומתי הם מתקרבים לתקרת ההכנסות ממנה נדרש מעבר לעוסק מורשה. עד היום רובכם נעזרתם בדוחות ובגרפים במערכת, דרך מעולה להישאר בשליטה, וכעת מתווסף כלי חשוב נוסף שיעזור לכם במעקב: אנחנו נעדכן אתכם באמצעות 2 מיילים שישלחו אוטומטית כאשר העסק שלכם מתקרב לתקרת ההכנסות המותרת לעוסק פטור.

🛡️ המידע שלכם מוגן וזו אבטחה

במיוחד בתקופה בה פשיעת הסייבר פורחת, חיזקנו את אבטחת המידע:

  • משתמשים שהגדירו אימות דו שלבי בחשבון שלהם, יוכלו להחליט בכניסה לחשבון אם הם רוצים שהמערכת ״תזכור״ את הקוד שלהם לשבועיים (ולא תבקש אותו מדי יום) או לא.
  • בנוסף, בכל פעם שמתבצעת כניסה חדשה לחשבון ממכשיר חדש, אנחנו ניידע אתכם במייל כך שאם לא אתם נכנסתם לחשבון או שלא מדובר במכשיר שלכם תוכלו לשנות סיסמה או לפנות אלינו במידת הצורך. 

🛍️ יופי של חידושים בדפי המכירה שלנו

  • עוסקים פטורים? מעתה השימוש בקבלה עם שורות פירוט נתמכת גם בדפי מכירה.
  • מעכשיו אפשר להפיק קוד QR ייחודי דרכו הלקוחות יכולים להגיע ישירות לדף המכירה שלכם.
  • עמוד התשלום בדף המכירה (אליו מגיעים לקוחות שרוצים לשלם לכם) יכיל את השדה קופון רק אם מוגדר קופון עבור דף המכירה. זה אומר שאם אין קופון אין שדה והעמוד נקי יותר. 
  • ואם כבר קופונים – בהגדרות דף המכירה פתחנו טאב קופונים ייעודי כדי שתוכלו לנהל בקלות ובנוחות את הקופונים שלכם. 
  • התלוננתם שמייל התודה שנשלח ללקוחות אינו תואם את העיצוב שהגדרתם, אז טיפלנו גם בזה, וכעת המייל נראה בדיוק כפי שתגדירו אותו, ובגדול – נראה מעולה. 
  • כמו כן, לבקשת אלו מכם שעובדים עם וובהוקים – כתובת המייל של לקוח הקצה התווספה לוובהוקים שמגיעים על רכישות בעמודי מכירה.

🧢 אל אל חשבוניות ישראל

הוספנו שני שיפורים חדשים וחשובים גם בגזרת החיבור לרשות המיסים סביב רפורמת חשבוניות ישראל:

  • אם ביקשתם מספר הקצאה רטרואקטיבית (לאחר הפקת מסמך), נזכיר לכם לשלוח את המסמך המחודש עם מספר ההקצאה ללקוח, כדי שכלום לא ייפול בין הכיסאות.
  • אם מאיזושהי סיבה לאחר הפקת מסמך לא התקבל מספר הקצאה, תוכלו לשלוח בקשה חוזרת באופן מיידי ישירות מהחלונית שתופיע על המסך לאחר ההפקה.

🔗 משתמשים בלינקים לתשלום?

הרבה מכם ביקש לראות בעמוד רק את הלינקים הפעילים, ואנחנו לא אוהבים להביע התנגדות לבקשות הגיוניות, לכן הוספנו סינון בכניסה הראשונית לעמוד וכעת הוא יציג את הלינקים הפעילים בלבד.

🟠 חדשות ההוצאות

אם אתם משתמשים בממשק ההוצאות שלנו (מומלץ מאוד, יש המכנים אותו גיים צ׳יינג׳ר) יש לנו כמה עדכונים גם בגזרה הזו:

  • הוספנו לדו״ח ההוצאות את שער המט״ח (מופיע אם ההוצאה התווספה במט״ח)
  • מעבירים הוצאות מהמייל? מפניות שלכם בנושא התברר שלא כולם מבינים שכדי שההוצאה תיקלט היא חייבת להיות מצורפת כקובץ מקושר (ולא בגוף המייל), אז הוספנו הבהרה בנושא. 
  • אחת השאלות הפופולריות שקיבלנו השנה היתה – מה ההבדל בין ההגדרת ההוצאות בלובי ובדו״ח רווח והפסד כ׳מלא׳ לבין ׳מותאם למס הכנסה׳? אז הוספנו בשני המקומות הסבר רלוונטי.

📄 עולם המסמכים

  • לבקשתכם, הוספנו את מטבע הכתר הצ׳כי ואת הפזו הפיליפיני (מי ידע שמדובר במטבעות כל כך פופולרים) והם כעת נתמכים במערכת.
  • בעמוד הגדרות העסק – קיבלנו מכם שאלות בנוגע  לצ׳קבוקס של הוספת פרטי בנק למסמך, אז הוספנו שם הבהרה לאיזה מסמכים הפרטים האלו מצטרפים ומתייחסים.
  • בנוסף הוספנו אזהרה חשובה שנוגעת למקרה מאוד ספציפי – אם מנסים להפיק מסמך מתוך מסמך כאשר סטטוס העסק (פטור או מורשה) השתנה בתווך, זה עלול לגרור בעיות חשבונאיות. כעת תופיע אזהרה שתתריע על כך.

זו הנקודה בה אנחנו עוצרים ומספרים שחוץ מאלו שהצגנו כאן יש עוד המון שינויים ושיפורים שלא נכנסו לכתבה, אבל סיכוי לא רע שתיתקלו בהם בעבודה השוטפת עם המערכת. 

אם אתם מרגישים שיש שינוי שחייב לקרות במערכת ואף פעם לא עצרתם לרגע לומר לנו, ואם כבר הצעתם הצעה לשיפור ומשום מה לא טיפלנו בה עדיין, אתם מוזמנים לכתוב לנו כאן, ואנחנו נדאג להתייחס, ובמידת האפשר, לטפל בעניין כבר במרתון הבא.