מאמר זה מכיל ויעסוק בנושאים הבאים:

אנחנו נרגשים להציג את morning למייצגים

המערכת החדשה מאפשרת לרו״ח, יועצי ויועצות מס ומנהלי ומנהלות חשבונות, לנהל את הפעילות בתיקי לקוחות שעובדים עם morning בנוחות מקסימלית, עם חיסכון אדיר בזמן ועם כל המידע מהלקוחות מרוכז ומסודר במקום אחד.

  • מעבר פשוט בין לקוחות וגישה מהירה לאישור הוצאות, הפקת דוחות ועוד
  • שמירה מירבית על פרטיות ואבטחת המידע של הלקוח
  • אפשרות להזמין לקוחות להעניק לך הרשאה באופן יזום

אפשר להתחיל כבר עכשיו!

המערכת שלנו כבר באוויר בגרסת בטא, כך שניתן להתנסות בה בחינם

  1. נכנסים לטופס ונרשמים לרשימת ההמתנה
  2. מקבלים עדכון מאיתנו על פתיחת הגישה
  3. מתחילים לעבוד
  4. מעבירים פידבק ומשפיעים על המשך פיתוח המוצר

חשוב לדעת: ההתנסות פתוחה עבור מייצגים ומייצגות שעובדים עם מורנינג ויש להם לפחות

לקוח אחד שהעניק להם הרשאה בעבר.

למה בנינו את morning למייצגים?

המערכת נוצרה במטרה להפוך את ניהול תיקי הלקוחות ליעיל ומהיר הרבה יותר. היא נבנתה בשיתוף רואי חשבון ויועצות מס שהם גם לקוחות שלנו, שלקחו חלק בתהליך ועזרו לנו לאפיין את המערכת כך שתתאים לצרכים המדויקים והחשובים ביותר של מייצגים בכלל – ורו״ח בפרט.

חשוב לומר שזו רק ההתחלה: בקרוב נוסיף גם יכולות חדשות ביניהן שדרוג ממשק ההוצאות עם גישה מהירה לאישור הוצאות, כולל אפשרות לנעילת העלאת הוצאות לאחר הדיווח ואפשרות לכתוב הודעות מהירות ללקוחות על גבי ההוצאות.

למי מתאימה מערכת המייצגים?

morning למייצגים מיועדת עבור רואות ורואי חשבון, יועצות ויועצי מס, ומנהלי ומנהלות חשבונות שהלקוחות שלהם מנהלים את העסק עם morning. בנוסף, היא מאפשרת להזמין גם לקוחות שלך שעדיין לא משתמשים ב-morning להצטרף ולהעניק לך גישה לעסק שיקימו אצלינו במערכת.

מה היתרונות בעבודה עם מערכת המייצגים?

חיסכון דרמטי בזמן העבודה
מערכת המייצגים מאפשרת לנהל את כל תיקי הלקוחות שלך שעובדים עם morning בצורה מסודרת תחת קורת גג אחת. זה אומר שקל מתמיד לעבוד בין לקוחות וליהנות מגישה נוחה ומהירה למידע הפיננסי שלהם: אישור הוצאות, הפקת דוחות, וביצוע פעולות בשניות.

פרטיות ואבטחת מידע
מערכת המייצגים מסונכרנת עם מערכת הניהול של הלקוחות, כך שמצד אחד המידע נגיש עבור המייצג או המייצגת, ומצד שני – נשאר ברשות הלקוח תוך שמירה מירבית על הפרטיות ואבטחת המידע שלו. ובמילים אחרות – Win Win.

פשוט שולחים הזמנה
במערכת המייצגים החדשה אפשר להזמין באופן יזום לקוחות של morning להעניק לך הרשאת מייצג ללא תלות בפעולה אקטיבית מצדם. זה אומר שקל להזמין ולצרף את לקוחות morning לאשר לך הרשאה לניהול התיק שלהם במערכת המייצגים החדשה.

תמיכה כפולה
צוות התמיכה האנושי והמעולה שלנו זמין לסיוע והכוונה גם עבורך וגם עבור הלקוחות, בשעות הפעילות. בנוסף, תמיד ניתן להיעזר בשחר, הבוטית שלנו, שזמינה לעזרה 24 שעות ביממה.

ההזדמנות שלך להתנסות במערכת לפני כולם

המערכת נמצאת בשלב בטא, כלומר היא כבר באוויר בגרסה ראשונה ורזה, ומוצעת כרגע רק לנסיינים ראשונים – מייצגות ומייצגים שעובדים עם מורנינג ויש להם לפחות לקוח אחד שהעניק להם הרשאת בעבר. בהמשך, לאחר תקופת ההרצה הראשונה, המערכת תיפתח לקהל הרחב. לאורך הדרך נוסיף יכולות חדשות למערכת.

מה זה אומר להתנסות?

הנסיינים הראשונים במערכת החדשה יקבלו גישה בחינם להתנסות לפני כולם, ויהנו גם מאפשרות להשפיע על המשך פיתוח המוצר באמצעות פידבקים מהשימוש במערכת.

לאחר השימוש הראשוני במוצר, נבקש ממך ומהנסיינים הנוספים לספר לנו על חוויית השימוש שלך במערכת. זה יעזור לנו להבין טוב יותר את יעילות המוצר עבורך ועבור מייצגות ומייצגים אחרים, ולהמשיך בפיתוח יכולות חדשות למערכת.

זה גם המקום להזכיר – מדובר בגרסת בטא, כלומר המוצר עדיין לא מושלם ולכן אם נתקלת בבעיה או תקלה כלשהי, אפשר ואף מומלץ לפנות לצוות התמיכה האנושי שלנו, כדי שנוכל לבדוק את העניין.

חוץ מפידבק, יש עוד משהו שאצטרך לעשות כחלק מההתנסות?

לא. רק לעבוד עם המערכת, להתנסות בכל האפשרויות שהיא מציעה וליהנות מניהול נוח יותר של תיקי הלקוחות שלך שמנהלים את העסק עם מורנינג.

כדאי לי להצטרף לצוות הנסיינים?

בטח. בדומה למערכת ניהול העסק של morning, הממשק החדש פשוט ונוח לשימוש ולא דורש יכולות טכנולוגיות. השימוש במערכת המייצגים החדשה, כבר בגרסת בטא שלה, מאפשר להתקדם לניהול יעיל יותר, עם חיסכון אדיר בזמן עבודה שמורגש כבר מהשניה הראשונה.

חשוב לנו להדגיש: ההצטרפות לנסיינים מומלצת למייצגות ומייצגים שאוהבים להתנסות בפתרונות טכנולוגים חדשים, ומתאפשרת רק עבור מי שכבר יצא להם לעבוד באופן שוטף עם לקוחות morning בפורמט ההרשאות קודם.

האם צריך לשלם כדי להתנסות?

השימוש במערכת החדשה לנסיינים – בחינם!
השימוש במערכת החדשה, לאחר שתושק באופן רשמי, יהיה כרוך בעלות חודשית שתפורסם בהמשך.
אולם המייצגים והמייצגות שיצטרפו לקבוצת הנסיינים של מערכת morning למייצגים החדשה, יהנו מהתנסות מלאה ללא תשלום לכל אורך שלב הרצת גרסת הבטא.

מתי בכל זאת יידרש תשלום?

עם סיום תקופת ההתנסות הראשון בגרסת הבטא של המערכת, נפתח אפשרות חדשה לנסיינים נוספים להצטרף ולקחת חלק בשלב השני של הרצת מערכת המייצגים, בו ההתנסות תהיה בתשלום חודשי. נסייני השלב הראשון יוכלו להמשיך להשתתף כנסיינים גם בשלב השני, וליהנות מ-50% הנחה (!) על העלות החודשית.

בקרוב: תוספות ויכולות חדשות

כאמור, תקופת הרצת שלב גרסת הבטא של מערכת המייצגים החדשה תתחלק לשני שלבים, כאשר בשלב השני צפויוות להצטרף למערכת יכולות חדשות שיהפכו את העבודה ליעילה אפילו יותר. היכולות הללו יתרכזו בעיקר בממשק ניהול ההוצאות שיכלול אפשרויות חדשות עבור המייצגים והמייצגות:

אישור הוצאות
צפייה בהוצאות חדשות שהעלה הלקוח, עריכה, סיווג ההוצאה, אישור או דחיית הוצאה.

נעילה
אפשרות לנעול את האפשרות להוסיף הוצאות חדשות עבור תקופה שכבר דווחה לרשויות על ידי המייצגת, לטובת עבודה מסודרת יותר, בלי לאבד או לשכוח הוצאות בדרך.

הודעות ישירות ללקוחות
בכל עמוד הוצאה יוכל המייצג לכתוב הודעה ללקוח. זו יכולה להיות שאלה, הבהרה, בקשה למידע נוסף, או כל צורך אחר. הלקוח מקבל התראה ויכול להגיב במהירות. היכולת החדשה הזו משפרת את יעילות התקשורת מול המייצגים והמייצגות ומאפשרת עבודה שוטפת יותר על אישור ההוצאות.

איך מתחילים להתנסות?

כדי להצטרף לרשימת ההמתנה להתנסות במערכת המייצגים החדשה פשוט לוחצים פה וממלאים את הפרטים בטופס ההרשמה. אנחנו נעדכן אותך במייל ברגע שנפתח עבורך את הגישה למערכת.