נגישות

חשבונית ירוקה בע״מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה את האתר והפלטפורמה באופן מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לבצע פעולות בפלטפורמה ובאתר, באופן עצמאי ושוויוני.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
תמיכה נגישה – ניתן לפנות אלינו בכתב באמצעות המייל או הודעה פרטית לעמוד הפייסבוק שלנו. לבעלי מוגבלויות אנו מציעים גם תמיכה טלפונית – יש לפנות אלינו בכתב עם מספר הטלפון ואנו מתקשרים חזרה.
אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני – support@morning.co
פניה באמצעות "צור קשר" באתר:
https://www.greeninvoice.co.il/contact
פניה באמצעות עמוד הפייסבוק: m.me/green.invoice

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. חשבונית ירוקה בע״מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  1. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  2. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  3. הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  4. האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  5. מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  6. לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר
  7. ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת ״נגישות לכל״

הסדרי נגישות מבנים

חברתנו אינה מקבלת קהל. ניתן לפנות אלינו בערוצים הדיגיטליים.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בחשבונית ירוקה

שיר קמפוס

ניתן ליצור קשר בנושאי נגישות באמצעות הדוא”ל : support@morning.co

עודכן לאחרונה בינואר 2024