ביטול הזמנה

במקרה של ביטול הזמנה, יש לבטל את ההזמנה דרך תפריט ניהול ההזמנות ולזכות את הלקוח לפי אמצעי התשלום.

4 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:

1. נכנסים לתפריט קידום מכירות > דפי מכירה ולוחצים על הכפתור ״ניהול ההזמנות״.

2. לוחצים על ההזמנה הרלוונטית.

3. פרטי ההזמנה יפתחו בחלונית משמאל – גוללים לתחתית החלונית ולוחצים על כפתור ״ביטול הזמנה״.

4. עם אישור ביטול ההזמנה תוצג הודעה המאפשרת להמשיך לביטול העסקה. כדי להמשיך לזיכוי הלקוח, לוחצים על ״קחו אותי לעמוד העסקה״.

בעמוד העסקה יופיע סוג אמצעי התשלום בו התבצע התשלום, ממשיכים לביצוע הזיכוי לפי סוג אמצעי התשלום:

זיכוי תשלום שהתקבל באשראי או ב-bit

תוכלו לזכות את הלקוח דרך תפריט הכנסות > עסקאות ומסמכי הזיכוי יופקו אוטומטית עם ביצוע הזיכוי.
להסבר המלא לחצו כאן.

זיכוי תשלום שהתקבל ב-PayPal

את זיכוי הלקוח יש לבצע ישירות דרך הממשק של PayPal.
בעסקים בהם הוגדרה בתוסף ה-PayPal הפקת מסמכים אוטומטית לאחר ביצוע זיכוי – מסמכי הביטול יופקו אוטומטית עם ביטול העסקה ב-PayPal.
אם בתוסף ה-PayPal שלכם לא מוגדרת הפקת מסמכים אוטומטית לאחר ביצוע זיכוי, יש להפיק אותם באופן עצמאי במערכת:

כדאי לדעת

סטטוס הזמנה מבוטלת ישתנה אוטומטית ל״בוטלה״ ולא יהיה ניתן לעדכון.