פרסום וקידום דף המכירה

לכלים שיעזרו לכם בקידום דף המכירה – לוחצים על כפתור ההגדרות IconSaleSettings ובוחרים בתפריט ״פרסום וקידום״:

הצגה במנועי חיפוש

מפעילים את האפשרות על מנת שהדף שלכם יכלל במנועי חיפוש אינטרנטיים.

כל התכנים הנכללים בדף שלכם רלוונטים לאינדקס של גוגל: כותרת ותיאור הדף, תוכן הבלוקים – כותרות, תיאור, וידאו, תמונות בבלוקים (מלבד תמונות רקע) ותמונות מוצרים.

פיקסל פייסבוק

מנהלים קמפיין בפייסבוק?

על ידי הוספת מזהה ה-Pixel ID תוכלו לקבל מידע על כמות המבקרים (כניסות) לדף המכירה.

איך לאתר את ה-Pixel ID

את ה-Pixel ID תוכלו למצוא בחשבון הפייסבוק שלכם, בתפריט Event Manager:

גוגל אנליטיקס

משתמשים בגוגל אנליטקס? 

על ידי הוספת מזהה ה-Tracking ID תוכלו לאסוף ולנתח נתונים אודות תנועת הגולשים שהגיעו לדף שלכם.

איך לאתר את ה-Tracking ID

את ה-Tracking ID (מזהה מעקב) תוכלו למצוא בחשבון ה-Analytics שלכם, בתפריט ADMIN > Property Settings:

גוגל תג מנג׳ר (GTM)

רשומים לשירות גוגל תג מנג׳ר?

צרו תג עבור הדף שלכם והוסיפו לכאן את ה-GTM ID, כך תוכלו לקבל נתונים נוספים אודות התנועה לדף ולקדם אותו.

כדאי לדעת: אם הגדרתם את גוגל אנליטיקס בתג מנג׳ר, אין צורך להטמיע את גוגל אנליטיקס בדף המכירה (כיוון שהדבר יגרום למדידה כפולה).

איך לאתר את ה-GTM ID

את ה-GTM ID תוכלו למצוא בחשבון הגוגל תג מנג׳ר שלכם, בתפריט All accounts:

טיפ שימושי מאיתנו

רוצים להתאים את כתובת ה-URL של הדף לשם העסק?

תחת ״כתובת ידידותית לדף״ תוכלו לבחור את תחילית הכתובת מתוך הרשימה, וגם להקליד את הסיומת המבוקשת בשדה הסיומת.