מדריכי מוצר
חשבונית דיגיטלית > מדריכי מוצר > הגדרות החשבון > ניהול החשבון שלי >
החלפת כתובת המייל של החשבון (שם המשתמש)
באמצעות השירות תוכלו:
להחליף את כתובת המייל של החשבון.
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט אזור אישי > החשבון שלי > מידע אישי.
2. מעדכנים את כתובת המייל בשדה ״שם משתמש (מייל החשבון)״, ולוחצים על כפתור העדכון.
3. להשלמת התהליך – נכנסים לתיבת המייל החדשה ומאשרים את הפעולה.
טיפ שימושי מאיתנו
אם תרצו להחליף גם את כתובת המייל של העסק, תוכלו לבצע זאת בתפריט אזור אישי > העסק שלי, גללו מטה לאזור ״פרטי התקשרות״ ועדכנו את הכתובת בשדה ״מייל״.
בסיום, לחצו על ״עדכון״.