דף הבית > מדריכי מוצר > עולם המסמכים > גיבויים >
חיבור ל-Google Drive
באמצעות השירות תוכלו:
- לגבות לדרייב של גוגל את כל המסמכים שיופקו בעסק, מסמכי ההוצאה שיצורפו להוצאות העסק ואת הדוחות החודשיים – באופן אוטומטי
- להעלות לדרייב מסמכים, דוחות וקבצי הוצאה – באופן ידני
- להעלות מתוך הדרייב מסמכי הוצאה לעסק – באופן ידני
כדאי לדעת:
השירות זמין למנויי Best ומעלה.
4 שלבים פשוטים לביצוע החיבור:
1. נכנסים לתפריט סליקה ותוספים > תוספים לעסק > שונות ולוחצים על כפתור ההתחברות של Google Drive.
2. לוחצים על ״להתחברות״ ובוחרים בחשבון הגוגל אותו רוצים לחבר לעסק.
אם החשבון אותו אתם מעוניינים לחבר אינו נמצא ברשימה, פשוט לוחצים על ״חשבון אחר״ וממלאים את כתובת החשבון.
3. ממלאים את סיסמת הכניסה של חשבון הגוגל ולוחצים על ״הבא״.
4. לוחצים על ״הרשה״ לאישור ביצוע החיבור ולאחר מכן שוב על ״הרשה״, כדי לתת למערכת מורנינג הרשאה להציג ולנהל קבצים ותיקיות אשר יווצרו בדרייב באמצעותה.
ברכותינו, החיבור הושלם ! 🙂
תוכלו לצפות בהגדרות הגיבוי ולבצע בהן שינויים. הגיבויים המסומנים יתבצעו ישירות לדרייב, באופן אוטומטי, מרגע ביצוע ההגדרה והלאה.
טיפים שימושיים מאיתנו
- בכל עת ניתן לשנות את הגדרות הגיבוי, בלחיצה על כפתור ההגדרות של Google Drive באזור התוספים > שונות
- הנתונים יגובו לתיקיה בשם ״חשבונית ירוקה״