מורנינג למייצגים – קליטת הוצאות לקוח

באמצעות השירות תוכלו:

לסווג ולאשר הוצאות של הלקוחות שלכם.

3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:

  1. נכנסים לתפריט ׳לקוחות׳ ולוחצים על כפתור ההוצאות cpa_expenses בשורת הלקוח המבוקש (דרך נוספת היא להיכנס לכרטיס הלקוח ולעבור ללשונית ״הוצאות״).
  2. בחלקו העליון של העמוד מופיעות ההוצאות הממתינות לאישור, אלו ההוצאות שהלקוח העלה באמצעים השונים (וואטסאפ, מייל, מחשב וכו׳…). לוחצים על ההוצאה בה רוצים לטפל ועוברים על פרטיה.
    כאשר לקוח מעלה הוצאה מרבית המידע מזוהה אוטומטית ע״י מערכת זיהוי תווים ומשויך לשדות המתאימים בפקודת היומן, לכן טרם קליטת ההוצאה כדאי לעבור על פרטי כל הוצאה ולהשלים / לעדכן פרטים בהתאם לצורך.
  3. פועלים בהתאם:
    ✔️ קליטת הוצאה – מוודאים שכל פרטי ההוצאה מעודכנים ולוחצים על ״קליטה״.
    ✖️ דחיית הוצאה – אם מכל סיבה שהיא ההוצאה איננה תקינה לקליטה, לוחצים על כפתור הדחייה, בוחרים את הסיבה ולבסוף לוחצים על ״דחייה״. עם ביצוע הפעולה יישלח ללקוח מייל המעדכן אותו על דחיית ההוצאה והוא יוכל להשלים פרטים חסרים ולהחזיר את ההוצאה לטיפולכם.

טיפ שימושי מאיתנו

רוצים להוסיף ללקוח סוגי הוצאות?

תוכלו לעשות זאת בקלות בלשונית ׳סוגי הוצאות׳ שבכרטיס הלקוח:

  • להוספת סוג הוצאה מסוים – לחצו על ״הוספת סוג הוצאה״
  • להוספת אינדקס ההוצאות – לחצו על ״הוספה מהאינדקס״

למדריך המלא על סוגי הוצאות לחצו כאן.