הוספת הוצאה ע״י שליחתה בוואטסאפ

באמצעות השירות תוכלו:

לעדכן הוצאה בעסק, ע״י שליחת קובץ ההוצאה בוואטסאפ.

כדאי לדעת:

  • זמין במהלך תקופת הניסיון ולמנויי חבילת Best ומעלה
  • כדי שתתאפשר שליחה בוואטסאפ יש לבצע חיבור של העסק למספר הנייד ממנו תתבצע השליחה.
    להוראות ביצוע החיבור לחצו כאן
  • ניתן להעלות קבצים מסוג: PDF, GIF, BMP, PNG, JPG, JPEG בגודל מקסימלי של 16MB
  • בכל שליחה ניתן לצרף עד 25 קבצים

2 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:

שלב 1 – העלאת הקובץ לטיוטות ע״י שליחתו בוואטסאפ

שולחים את הקובץ בוואטסאפ למספר הייעודי לשליחת הוצאות.
קיבלתם אישור שהקובץ נקלט? מעולה! ממשיכים לשלב 2.

שלב 2 – בדיקת טיוטת ההוצאה ושמירתה כהוצאה מאושרת

1. נכנסים לתפריט הוצאות – טיוטת ההוצאה תופיע בחלק של ״הוצאות לאישור״.
הנתונים המופיעים בקובץ יעודכנו באופן אוטומטי, ניתן לערוך אותם במידת הצורך.
נתונים שלא יזוהו על ידי המערכת יקבלו ערכי ברירת מחדל, מלבד תאריך, מספר המסמך וסכום – אותם ממלאים באופן עצמאי.

 

2. מרחפים עם העכבר על הטיוטה ובוחרים בפעולה הרצויה:

  • עריכה – לצפייה וביצוע שינויים בפרטי ההוצאה, טרם אישורה
  • אישור – להוספת ההוצאה להוצאות המאושרות
  • מחיקה – להסרת ההוצאה מהמערכת

שימו לב 💚
תוכלו לשנות את סוג ההוצאה בלחיצה על כפתור העריכה. כל עוד לא תתבצע עריכה הערך ישאר בסיווג ״כללי״.

 

אישרתם את ההוצאה? נהדר!
ההוצאה תוצג תחת ״הוצאות מאושרות״.

טיפ שימושי מאיתנו

במילוי הוצאה לספק שמור, בחרו בספק מתוך הרשימה. אם מדובר בספק חדש, הזינו את פרטיו והוא ישמר אוטומטית עם אישור ההוצאה.