שליחת חשבונית עם כפתור לתשלום ב V-CHECK

באמצעות השירות תוכלו:

לשלוח דרישת תשלום עם כפתור לתשלום ב-V-CHECK ולהפיק חשבונית אוטומטית עם ביצוע החיוב.

כדאי לדעת:

  • למנויי Best ומעלה
  • כדי לאפשר את השירות יש לבצע בעסק חיבור ל-V-CHECK. למדריך הגדרת החיבור ל-V-CHECK לחצו כאן

3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:

1. פותחים להפקה את מסמך דרישת התשלום הרצוי (חשבון עסקה, חשבונית מס או תעודת משלוח).

2. ממלאים את פרטי המסמך. 

  • על מנת שהמסמך עם הקישור לתשלום יישלח ללקוח במייל עם הפקתו, ממלאים את כתובת המייל של הלקוח בשדה ״שליחת מסמך המקור במייל״.
  • ב״קבלת תשלום אונליין״ לוחצים על כפתור ההפעלה ומסמנים את התיבה של V-CHECK.

3. לוחצים על ״הפקת מסמך״.

המייל יישלח ללקוח ויכלול את מסמך דרישת התשלום וכפתור לביצוע התשלום ב-V-CHECK.

טיפ שימושי מאיתנו

ניתן להגדיר את שליחת הקישור לתשלום ב-V-CHECK כברירת מחדל:

1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות מסמכים > דיוור ללקוחות.

2. בחלק ״צירוף כפתור תשלום למייל״ – מסמנים את ״V-CHECK״.

3. לוחצים על ״שמירה והפעלה״.