למה לא הופקה חשבונית אוטומטית לאחר רכישה ב-PayPal?

אם חיברתם את חשבון ה-PayPal לעסק שלכם במורנינג אך לאחר קבלת תשלום לא הופקה עבורו חשבונית באופן אוטומטי, יש לבצע את הבדיקות לפי השלבים הבאים:

שלב 1 – שליחה חוזרת (Resend) לרכישה

1. נכנסים בחשבון הפייפאל לעמוד ההודעות על תשלומים דרך הקישור כאן, ובוחרים את טווח התאריכים לפי זמן ביצוע הרכישה.

2. בתוצאות החיפוש מסמנים את התיבה של הרכישה (או הרכישות) לה לא הופקה חשבונית ולוחצים על הכפתור ״Resend Selected״ הנמצא מעל התוצאות.

אם לאחר ביצוע שליחה חוזרת החשבונית עדיין לא הופקה, ממשיכים לשלב 2.

שלב 2 – העתקת פרטים מ-PayPal לצורך בדיקה

כדי שנוכל לבדוק היכן הבעיה, יש לשלוח אלינו את פרטי "מזהה הודעה" (Message ID) של אחת הרכישות שבוצעו ולא הופקה או נשלחה עבורן חשבונית אוטומטית:

1. נכנסים שוב בפייפאל לעמוד ההודעות על תשלומים.

2. מאתרים את אחת הרכישות עבורה לא הופקה חשבונית אוטומטית, ולוחצים על הקישור המופיע תחת העמודה ״Message ID״ בשורתה:

3. לאחר הלחיצה, נגיע לעמוד בו מופיע הכתובת של ה-״Notification URL״:

  • אם ב-״Notification URL״ מופיעה הכתובת של מורנינג של חשבונית ירוקה –
    יש לצלם את העמוד כדי שנוכל לראות את כל הפרטים, בנוסף יש להעתיק את הטקסט המלא הרשום ב-״IPN Message״ ולהדביקו בגוף הפניה אלינו.
  • אם הכתובת המופיעה ב-״Notification URL״ היא איננה הכתובת של מורנינג של חשבונית ירוקה – משמעות הדבר היא שהקריאה ליצירת חשבוניות אוטומטיות אינה נשלחת למערכת שלנו ומסיבה זו לא מופקות חשבוניות. במצב כזה יש לפנות אל מי שפיתח את האתר, שכתובתו מופיעה שם.