מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > האפליקציה שלנו > הפקת מסמכים באפליקציה >
אפליקציה – שליחה אוטומטית של תזכורת לתשלום
באמצעות השירות תוכלו:
להגדיר באפליקציה שליחת תזכורת אוטומטית לתשלום עבור מסמכים מסוג מסוג חשבון עסקה (דרישת תשלום) וחשבונית מס.
כדאי לדעת:
- השירות זמין למינויי Best ומעלה.
- אם יום התזכורת יוצא בשבת או בחג, היא תשלח יום למחרת.
הפעלת תזכורת אוטומטית לתשלום בעת הפקת מסמך
להפעלת תזכורת אוטומטית לתשלום בעת הפקת המסמך:
-
- פותחים להפקה את המסמך המבוקש (חשבון עסקה | חשבונית מס) וממלאים את פרטיו.
- בשדה ״כתובת מייל״ – ממלאים את כתובת המייל של הלקוח.
- מסמנים את התיבה ״שליחת תזכורת לאחר איחור בתשלום״.
במינוי Best ומעלה ניתן גם לערוך את מועד השליחה ואת תוכן המייל שיישלח ללקוח. - מפיקים את המסמך.
תזכורת לתשלום תשלח אוטומטית במועד שהוגדר, אם המסמך יהיה בסטטוס ״פתוח״ במועד זה.
הפעלת תזכורת אוטומטית לתשלום עבור מסמך שהופק
להפעלת תזכורת אוטומטית לתשלום עבור מסמך שהופק:
- נכנסים למסמך המבוקש ולוחצים על ״ליצירת תזכורת״.
- ממלאים את כתובת המייל של הלקוח.
במינוי Best ומעלה ניתן גם לערוך את מועד השליחה ואת תוכן המייל שיישלח ללקוח. - לוחצים על ״הפעלת תזכורת״.
תזכורת לתשלום תשלח אוטומטית במועד שהוגדר, אם המסמך יהיה בסטטוס ״פתוח״ במועד זה.
כיבוי ועריכה של תזכורת אוטומטית לתשלום
אם יש צורך לבטל את התזכורת האוטומטית לתשלום או לבצע בה שינויים, פשוט נכנסים למסמך המבוקש ובראש המסמך לוחצים על ״לעריכת תזכורת״.