מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > עולם המסמכים > שליחה והפצה >
הגדרת שליחת מסמכים אליי למייל
באמצעות השירות תוכלו:
להגדיר שליחה אוטומטית של מסמכי המקור אליכם למייל.
3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט החשבון שלי > הגדרות מסמכים > דיוור ללקוחות.
2. גוללים מטה לאזור ״הגדרת הודעות עדכון״ ומסמנים את התיבה ״לאחר שהפקתי מסמך, שלחו אליי למייל את מסמך המקור״.
אם אתם משתמשים בשירות הפקת מסמכים אוטומטיים (API, ריטיינר, פייפאל, סליקה) – כדאי לסמן גם את התיבה השניה.
3. לוחצים על ״שמירה והפעלה״.