מדריכי מוצר
דף הבית > מדריכי מוצר > עולם המסמכים > שליחה והפצה >
הגדרת שליחה אוטומטית של מסמכים ללקוח
באמצעות השירות תוכלו:
להגדיר שבאופן אוטומטי עם הפקת מסמך הוא ישלח לכתובת המייל של הלקוח.
כדאי לדעת:
- ניתן להגדיר עד 3 כתובות מייל שמורות ללקוח
- בהפקת מסמכים בעברית – יישלח ללקוח מקור המסמך בעברית
- בהפקת מסמך באנגלית – יישלח ללקוח העתק באנגלית
5 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה:
1. נכנסים לתפריט הכנסות > לקוחות.
2. לוחצים על שם הלקוח המבוקש – לכניסה לכרטיס הלקוח.
3. עוברים ללשונית ״פרטי התקשרות״.
4. ממלאים את כתובות המייל של הלקוח בשדה ״מייל לשליחת מסמכים״
ומסמנים את התיבה ״שלחו ללקוח את מסמך המקור במייל באופן אוטומטי״.
5. לוחצים על ״שמירה״.
טיפ שימושי מאיתנו
בעת הפקת מסמך ללקוח שהוגדרה לו שליחה אוטומטית, כתובת המייל שהוזנה בכרטיס הלקוח תופיע בשדה ״שליחת מסמך המקור במייל״. במידת הצורך, תוכלו להסיר את הכתובת מהמסמך ו/או להוסיף כתובות נוספות לשליחה.