הוספת תגית ללקוח

באמצעות השירות תוכלו:

להוסיף תגית בכרטיס הלקוח וכך ליצור קבוצות של לקוחות בעלי מכנה משותף. 

כדאי לדעת:

ניתן לשייך עד 3 תגיות ללקוח.

3 שלבים פשוטים לביצוע הפעולה: 

1. בתפריט הכנסות > לקוחות נכנסים לכרטיס הלקוח הרצוי, בלחיצה על שמו ועוברים ללשונית ״פרטי התקשרות״. 
2. בשדה ״תגיות״, מוסיפים תגית חדשה – ע״י הקלדתה, או בוחרים בתגית קיימת מהרשימה. 
3. לוחצים על ״שמירה״. 

טיפ שימושי מאיתנו

לפילוח לפי תגית בתפריט הכנסות > לקוחות, לוחצים על ״תגיות״ ומסמנים את התגית הרצויה.