שתף

תודה, הסתדרנו: 5 פיצ'רים לעסק מתוקתק

סדר ביומיום שלך זה הרבה יותר מרק סדר ביומיום. ואם זה נשמע לכם כמו משפט זן אז אתם כנראה צודקים, אבל באמת של החיים זה גם המשפט הכי פרקטי שיש.
כי עבודה בצורה מסודרת מאפשרת לכם להספיק יותר, מאפשרת לכם לסגור פינות בקלות ובלי להתעכב יותר מדי, מראה לכם במה להתמקד ואיפה צריך להיות הפוקוס שלכם. זאת הדרך שלכם לפנות את הראש לדברים שחשובים באמת.
אז הנה 5 טיפים ופיצ'רים שעושים את החיים העצמאים שלכם הרבה יותר מסודרים.

1. לזוז מהר, ומדויק

כשכל הנתונים מולכם, קל הרבה יותר לקבל החלטות. למה? כי כאשר כל המסמכים פרוסים בפניכם בצורה נוחה וברורה, בשילוב פילוחים נוחים – תוכלו לראות סטטוס עדכני ולהפיק בקלות דוחות על העסק שיעזרו לכם להבין מה הצעד הבא שלכם. אגב, בניגוד לדוח האחרון שקיבלתם מפקח או שוטר, תהיו בטוחים שהדוחות שלנו גרפיים, קלים מאוד להבנה ועושים הרבה מאוד שכל וסדר במספרים.

2. מה שיוצא – אני מרוצה

ניהול הכנסות זה האובייס של החיים העצמאים. בסוף, בשביל זה אנחנו כאן. אבל כדי לדעת כמה אתם מרוויחים באמת – ניהול הוצאות זה הדבר האמיתי. ניהול הוצאות גם יעשה לכם סדר בתזרים (בעצם, תבינו כמה נכנס, כמה יוצא ומה נשאר) וגם יחסוך את כל הטרחה של לשלוח את הניירת הוצאות לרואה החשבון.
איך זה עובד? די על אוטומט. למשל, את ההוצאות שיש לכם ביד פשוט מצלמים ומעלים לחשבון. קיבלתם הוצאה במייל? קל, עושים FW (העבר) לכתובת שניתן לכם וגם היא תגיע מיידית לטבלת ההוצאות. משם, אנחנו כבר לוקחים עלינו את שאר העבודה – נסרוק את הפרטים, נמלא אוטומטית את השדות ובעצם זהו. אתם מסודרים.

3. מגיע לכם כסף. מה, לא תגבו? 

הפיצ'ר שאתם חייבים לעסק מסודר הוא דוח החייבים (ראיתם מה עשינו פה?). לפעמים, וזו דרכו של עולם, לקוחות לא משלמים בזמן. סיפור לגמרי אמיתי שקרה פעם לחברה שלנו. מה עושים? כדי לעקוב אחרי המצב בקלות, הבאנו לעולם את דוח החייבים. הוא אולי נשמע קצת מאיים, אבל מדובר בפיצ'ר חביב וענייני שפותר בשבילכם בנימוס סיטואציה. הדוח מרכז מול העיניים את כל התשלומים הפתוחים שהיו צריכים להיות משולמים, וממנו ממשיכים לשלב הבא – שליחת תזכורת פשוטה ללקוח לזירוז התשלום.
אם לא נעים לכם ואתם מתבלבלים עם המילים, דאגנו לכם גם לענייני ניסוח.

4. מרשים מאד לאחרים

מבחינתנו, סדר בעסק לא חייב להיות רק אחריותכם. זה לגמרי יכול להיות מישהו אחר שידאג בשבילכם שהכל יהיה מסודר. בדיוק מהסיבה הזאת יש לנו הרשאות, שבעצם מאפשרות לאדם לו הענקתם את ההרשאה, לעשות בשבילכם פעולות, לפי רמת ההרשאה שאישרתם עבורו. הרשאת רואה חשבון לדוגמה, תאפשר למי שמייצג אתכם להוריד דוחות ולדווח בשבילכם לרשויות, מה שאומר שהימים היפים שבהם שמרתם את ההוצאות בשקית רק כדי לשלוח אותה בשליחות יקרה שנייה לפני סוף תקופת הדיווח, נגמרו. בינינו, הם לא היו כאלה יפים ולא צריך להכניס רומנטיקה לכל דבר. הרשאות מתקדמות יותר יאפשרו למישהו שתבחרו להפיק מסמכים בשמכם. רעיון מפתה, תודו.

5. אצא לי אל המרקט

המרקט הוא מקום מופלא ומלא באפשרויות לשיפור ושכלול העבודה שלכם. תמצאו שם חיבור לתוספי סליקה (שיאפשרו לכם לקבל מלקוחות תשלומים באשראי), חיבורים לגיבוי המסמכים שלכם לתיקיית גוגל דרייב (הופכים את החיים לאוטומטיים יותר, נוחים וכן, מסודרים יותר), ועוד מגוון כלים שעושים לעצמאיים חיים הרבה יותר פשוטים.
לא משנה מה תחום העיסוק שלכם. לא משנה אם רק התחלתם או שאתם כבר עצמאים משופשפים. כל אחד יוצר את הסדר שלו בעסק ואנחנו כאן כדי לתת לכם אפשרויות חכמות לעבודה בצורה מהירה, קלה ומאורגנת יותר.

רוצים לעשות סדר בעסק? קבלו 30 יום ניסיון חינם ב morning ואתם מסודרים